چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه نوزدهم مهر ماه 99 تا آدینه بیست و پنجم مهر ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- ماجرای گاز و کپسول گاز
2- تصاویر با چهره ماسک زده جه می گویند؟

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
-  طی آئینی مراسم قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن در انارک چهارشنبه صبح با قرعه کشی ۲۲واحد مسکونی در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر برگزار شد. در این مراسم با تعداد ۲۲ نفر از ثبت نام کنندگان که تاکنون افتتاح حساب و ثبت نام داشته و واریز وجه داشته اند فاز اول آن استارت خورد وفاز بعدی در مراحل بعد انجام خواهد شد‌. احداث هر واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن با ۴۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی و یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی ویژه مسکن آغاز خواهد شد. (خبرنگار: مهران مطلبی نیا)

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- ماجرای گاز و کپسول گاز
- آقای گوهری: از روز سه‌شنبه هفته گذشته که من در شرکت گاز انارک بودم گفتند رگلاتور نداریم. امروز هم که شنبه 19مهر است بازمی گویند معلوم نیست کی بیاورند. ازشورای محترم شهر انارک خواهش می کنم لطفا رسیدگی کنند. ((همچنین)) از شورای محترم شهر انارک خواهش می کنم از آقای  دهقانی بپرسید چرا گاز نمی آورند؟ یک هفته است که دو عدد کپسول خالی برده ام نه گاز می آورند نه خانه ها را گازکشی می کنند چه باید کرد؟
- ناشناس: مثل اینکه از آمار گازکشی اطلاع ندارند که به فکر تهیه ی رگلاتور به اندازه ی کافی نیستن.
2- تصاویر با چهره ماسک زده چه می گویند؟
- آقای حسینی: با ماسک که چهره عزیزان مشخص نیست و ما متوجه نمی شیم کیا تشریف دارند. دفعه بعد با مسئولین هماهنگ بفرمایید برای چند لحضه چشم بگذارند و یا اونطرف رو نگاه کنند و حضار محترم ماسکهاشون رو بردارند و فوری چند عکس بگیرید. بعد خبر بدید مسئولین محترم چشماشون رو باز کنند. بالاخره عکس می گیرند که مشخص بشه چه تعدادی از عزیزان و کدوم همشهری شرکت داشته. تصور کنید سال دیگه مسئله ای پیش بیاد و کسی بگه من اونروز در مراسم انارک بودم. حالا چجوری میشه فهمید بوده یا نه؟

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.