چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه پنجم مهر ماه 99 تا آدینه یازدهم مهر ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- چالش دوچرحه سواری در انارک با جایزه.
2- زمانبر بودن رسیدن نقشه های اداره گاز برای درخواست کنتور گاز.
3- نارسایی در خبررسانی.

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
- به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، گلزار شهدا انارک غبارروبی و عطرافشانی شد. (خبرنگار: مهران مطلبی نیا)
- اجرای طرح عملیات خط کشی خیابان ها و معابر عمومی سطح شهر انارک توسط  شهرداری انارک ۹۹.۷.۸
3- مهندس سبحانی نسب شهردار انارک اظهار کرد: طراحی شبکه مستقل آبرسانی به فضای سبز با استفاده از آب غیرشرب، جدا سازی شبکه آب فضای سبز از شبکه آب شرب، بهینه سازی سیستم آبرسانی و افزایش راندمان آبیاری فضای سبز با استفاده از اجرای سیستم های آبیاری نوین و کاهش هزینه های آبیاری فضای سبز از جمله نیروی انسانی از جمله اهداف اجرایی این طرح می باشد. (مهران مطلبی نیا خبرنگار)

 پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- چالش دوچرحه سواری در انارک با جایزه.
-آقای حسینی: امیدوارم دوستان ورزشکار و وزرش دوست در جهت شرکت و تشویق و گرم کردن این مسابقه فعالیت نمایند و روز شادی برای همه انارک باشه. از مسئولین محترم شهرداری و شورا خواهشمندم هماهنگیهای لازم رو با نیروی انتظامی و ادارات مربوطه انجام بدند که خدای نکرده مشکلی پیش نیاد. البته از دوستان خبرنگار و قلم بدست هم خواهشمندم برای ثبت و گزارش این مسابقه قدم پیش بگدارند و این مسابقه سرآغازی برای فعالیتهای گروهی و ورزشی مردم شهرمون بشه. از همه عزیزان که می تونند کمک کنند که روزی مفرح و شاد و سالم برای همه بشه. خواهشمندم کمک کنند و دست یاری برسونند.
2- زمانبر بودن رسیدن نقشه های اداره گاز.
- ناشناس: از همشهریانی که تاییدیه دارند و نقشه آنها نیامده خواهش می کنم یک روز را مشخص کرده تا با هم به بخشداری رفته، از اداره گاز نایین بپرسند چطور نقشه ها گم شده؟ گفته شده تعدادی نقشه اداره گاز نایین گم شده است!
3- نارسایی در خبررسانی.
- آقای مهندس زاهد: ای کاش در خبر رسانی دقت بیشتری به خرج می دادند، بیش از سی سال است آبیاری فضای سبز از آب شرب جدا می باشد و تقریبا از سال هشتاد و چهار لوله کشی فضای سبز انجام شده و هرسال گسترش یافته است.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.