چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
دیدگاهها از شنبه پانزدهم شهریور ماه 99 تا آدینه بیست و یکم شهریور ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است": 
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- تیم دوچرخه سواری انارک.
2- لکه گیری و تسطیح جاده های حوزه انارک.
3- جلسه انجمن انارکی های مقیم تهران و مدیر دبیرستان شهید مطهری.

ب- اینک به خبر و مژده می پردازیم:
1- مسابقات دوچرخه سواری و انتخابی استعدادهای برتر استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان اصفهان برگزار شد. به گزارش مهران مطلبی نیا، مسئول هیات دوچرخه سواری انارک تیم  ۵نفره هیات دوچرخه سواری انارک متشکل از علیرضاحسنی، مهدی ایرانمنش، مهدی فدوی، متین رضازاده و ابوالفضل کافی روز پنجشنبه ۹۹.۶.۱۳ در مسابقات انتخابی استعدادهای برتر استان اصفهان که در چهار بخش عبور از موانع، کندروی،۲۰۰ متر سرعتی و تایم تریل ۱۵۰۰ متر در بین شانزده تیم از شهرستانهای استان به رقابت پرداختند وبا کسب امتیازهای برتر به عنوان یکی از تیم های منتخب استان جهت شرکت در مسابقات انتخابی کشور که در اصفهان برگزار خواهد شد، انتخاب شدند.
2- لکه گیری و تسطیح جاده های حوزه انارک توسط اکیپ اداره راه شهرستان نائین با همکاری راهدارخانه انارک (۹۹.۶.۱۷).
3- دیدار و بازدید اعضای انجمن انارکی های مقیم تهران دکتر فاطمی، آقایان صفاری و شفیعی از دبیرستان شهید مطهری و گفتگو با آقای فاطمی در مورد ادامه کلاس های کامپیوتر و تشکیل کلاس فنی و حرفه ای و همکاری ایشان با انجمن انارکی های مقیم تهران انجام شد.  در این دیدار فاطمی مدیر دبیرستان قول مساعد جهت همکاری با انجمن و پیگیری جهت تشکیل کلاس فنی حرفه ای در انارک را دادند. (مهران مطلبی نیا - ۹۹.۶.۱۷)

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.