چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
دیدگاهها از شنبه بیست و پنجم مرداد ماه 99 تا آدینه سی و یکم مرداد ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است": 
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- بهره برداری از شبکه گازرسانی انارک.
2- مژده برگشت مقطع دهم به انارک.
3- نیاز شدید انارک به دفتر اسناد رسمی
4- طبیعت گردی مجازی انارک

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
- مهندس پوربافرانی رئیس محترم اداره برق شهرستان نائین با شهردار انارک که به گزارش روابط عموی شهرداری انارک روز یکشنبه با مهندس سبحانی نسب دیدار کردند. در این دیدار از شهرک ناروسینه بازدید و مقرر گردید طرح روشنایی شهرک توسط کارشناسان اداره برق شهرستان آماده و با همکاری شهرداری انارک اجرایی شود. ۹۹.۵.۲۶ – خبرنگار: مهران مطلبی نیا
- انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرانارک (دوره پنجم) در مردادماه  برگزار گردید و آقایان محمد پاکروان به عنوان رئیس شورا برای سومین بار در سمت خود ابقا و محمدعلی نعمتی انارکی نایب رییس، فرزین میرزایی عشین خزانه دار، عليرضا بقایی نیا منشی شورا و محمد حسین شفیعی  عضو شورا اعلام گردیدند.

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- بهره برداری از شبکه گازرسانی انارک.
- چرا کارفرمایانی که لوله کشی گاز خانه های انارک را انجام دادند حاضر نیستند تایید دوم آن را انجام دهند؟ لطفا شورای شهر انارک پاسخ دهد! مردم دوساله منتظرند.
2- مژده برگشت مقطع دهم به انارک.
- بدین وسیله کمال تقدیر و تشکر فراوان  از نماینده محترم مردم شهرستان نایین و خور و بیابانک خانوم دکتر الهام آزاد را داریم که به همت و تلاش ایشان بعد از چندین سال متوالی در انارک کلاس پایه دهم امسال تشکیل می گردد و والدین این دانش آموزان نباید همانند والدین دانش آموزان سال های قبل کلاس دهم از انارک مهاجرت کنند.
3- نیاز شدید انارک به دفتر اسناد رسمی
- آقای شهرابی: انارک محضر ندارد و برای انتقال اسناد زمین و ساختمان و خودرو باید به نائین مراجعه کنن و اخیرا نیز برای خرید انشعاب گاز برای بعضی منازل احتیاج به تعهد محضری می باشد. باز کردن یک دفتر الزامی میباشد در این مورد با شهردار محترم هم صحبت کردم ایشان هم مساعدت می کنند.
4- طبیعت گردی مجازی انارک
- آقای نعمتی: دوستان عزیز می توانند عکسهای زیبا از طبیعت انارک و چوپانان را با ذکر نام  محل و نام عکاس برای  شناخت سایرین به مدیران محترم کانال  انارک نیوزارسال نموده تا بتوانیم جاذبه های این بخش زیبای کویر را به تماشا بگذاریم.


ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم. از پاسخگویی آقای محمدعلی نعمتی انارکی نایب رئیس شورای اسلامی شهر انارک سپاسگزاریم.
- خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته مقطع دهم  رشته ادبیات و علوم انسانی در مدرسه شهید صمدی انارک دایر شد و نگرانی خانواده ها از مراجعه به نایین و مهاجرت بخاطر ادامه تحصیل فرزندانشان حل گردید. دانش آموزان این مقطع می توانند در  انارک ادامه تحصیل نمایند. با تقدیر و تشکر فراوان از زحمات و پیگیریهای  نماینده دلسوز و مردمی سرکار خانم دکتر الهام آزاد.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.