چه باید کرد؟

 انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه هفتم خرداد ماه 99 تا آدینه سیزدهم تیر ماه به شرح زیر می باشد. 

 الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران انجام شود.
1- ایستگاه هواشناسی انارک چه شد؟
2- سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک برای انارک چه خواهد کرد؟ (پاسخگو: آقای پاکروان)
3- تولید ماسک در انارک به کجا رسید؟

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
1- گزارش و پیش‌بینی وضع هوای شهرستان نایین - ... مطابق پیش بینی و هشدارسطح ... کمینه دمای امروز ... سانتیگراد.
2- سرکارخانم الهام آزاد بعد از جلسه دبیرستان با همشهریان عزیز ملاقات خواهند داشت. اطلاع رسانی شود اگر همشهریان مشکل یا موردی دارند انشاالله با نماینده در میان گذارند.
3- تولید ماسک در انارک به کجا رسید؟

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- ایستگاه هواشناسی انارک چه شد؟
- آقای حسینی: پس اسم انارک چرا اینجا نیست؟! کجاند اون مسئولین انارک که باید پاسخگو باشند ؟؟؟!!!! 2- سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک برای انارک چه خواهد کرد؟
- آقای صدیقی: در این چهل سال هر کسی مشکل شخصی یا مشکلات شهری و غیره داشته به نماینده رجوع کرده چقدر مشکلاتش حل شده توسط نماینده پس عجله ی مردم ندارن چهار سال وقت دارن.
- خانم فرازی: خانم دکتر آزاد فرمودند مشکلات شهرتونا بصورت مکتوب در روز جمعه که به انارک میام بدستم برسونید تا پیگیر باشم.
3- تولید ماسک در انارک به کجا رسید؟
- آقای رشیدی: تولید ماسک در انارک به کجا رسید این بیماری ماندگار است لطفا بی خیال نشیم؟
- خانم زاهد: در شهرمان علاوه بر اینکه کمتر کسی از ماسک استفاده می کند فاصله گذاری هم رعایت نمی شود، دستکم در صف نانوایی که من دیدم تعداد اندکی ماسک داشتند و بقیه بدون ماسک بودند و در کمترین فاصله (شاید در حد ۳۰ سانتی متر) در کنار هم ایستاده بودند. حال بماند جمع شدن عزیزان در پارک ها و درب منازل که آنهم بدون ماسک و با کمترین فاصله نشسته اند. لطفا بیماری کرونا را جدی بگیریم که خدای نکرده این بیماری را به عزیزانمان منتقل نکنیم.
4- احداث نیروگاه خورشیدی در انارک.
- آقای صدیقی: چندمین بار هست که این پیشنهاد از طرف شهر نامه انارک مطرح می شود و قبول هم ندارن که وزارت نیرو بدهکار به پیمانکار و تولید کننده هست.

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم. در اینجا از آقای محمد پاکروان رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر انارک بخاطر پاسخگویی سپاسگزاریم.

2- مقدم سرکار خانم دکتر الهام آزاد نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای نایین و خورو بیابانک در مجلس شورای اسلامی را به شهر انارک گرامی داشته و از درایت و اهتمام ایشان در جهت حل مشکل دانش آموزان و دیگر مسائل مربوط به شهر؛ کمال تقدیر و تشکر را نموده امید است به برکت حضورشان در ظل توجهات حضرت حق شاهد پیشرفت شهر و رفع مشکلات مردمی باشیم.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.