افتتاح راهدارخانه انارک

۲۸ سامانه ثبت تخلف سرعت در اصفهان به بهره برداری می رسد ۲۸ سامانه ثبت تخلف سرعت در اصفهان به بهره برداری می رسد

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان گفت:سرعت یکی از عوامل موثر در تصادفات جاده ای است و بر این اساس تا پایان امسال ۲۸ سامانه ثبت تخلف سرعت در اصفهان به بهره برداری می رسد.

محمدعلی صلواتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام خبر افتتاح دو مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در محورهای نایین-اردستان و شهرضا-آباده که از محورهای اصلی و ترانزیتی کشور است، اظهارداشت: مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی محور نایین-اردستان با اعتبار بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال و مجتمع محور شهرضا-آباده با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی با بیان اینکه بخش دولتی در احداث راه های دسترسی و نصب تابلوها به این دو مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی یاری رسانده، تصریح کرد: بخش دولتی با حمایت و تشویق سرمایه گذاران کوشیده تا با احداث این مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی در جهت رفاه حال مسافران و رانندگان و افزایش ایمنی سفر بکوشد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با بیان اینکه پنجاهمین مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در استان اصفهان تا پیش از ایام نوروز هم به بهره برداری می رسد، افزود: مجتمع مذکور در ابتدای محور اردستان-نایین واقع شده است و با راه اندازی این مجتمع، محور اردستان-نایین از نظر تعداد مجتمع های خدماتی-رفاهی به محور جامعی تبدیل می شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی دو مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در ایام الله دهه فجر گفت: این مجتمع های کلنگ زنی شده در محورهای شهرضا-آباده و شهرضا-دهاقان قرار گرفته است.

افتتاح سه راهدارخانه پُشته؛ انارک؛ طرقرود در ایام الله دهه فجر

صلواتی با تاکید بر ارتقا خدمات رفاهی به مسافران و ایمنی راه ها ابراز داشت: در ایام الله دهه فجر سه راهدارخانه پُشته در محور سمیرم-یاسوج و راهدارخانه انارک در محور نایین-خور و راهدارخانه طرقرود در محور قدیم نطنز-اصفهان به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر نقش مهم راهدارخانه ها در تسهیل تردد شهروندان به ویژه در ایام زمستان و نوروز گفت: با توجه به نیازهای محورهای استان در جهت امدادرسانی، راهدارخانه ها مکان یابی می شوند و در ایام دهه فجر این سه راهدارخانه با اعتبارات دولتی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.(۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵)