ناگفته‌های کوتاه اخبار‌ هفته

انارک نیوز - اخبار ناگفته انارک در هفته جاری از شنبه چهارم خرداد ماه 98 تا امروز دهم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر و توضیح از نتایج جلسات و تصمیم های گرفته شده، به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود.

- آغاز پیش فروش تئاتر "ماجرای عجيب سگی درشب" با ترجمه و کارگردانی هنرپیشه گرامی سرکار خانم افسانه کمالی انارکی (دختر خانم زهرا عسکری) از یکشنبه پنجم خرداد در سایت تیوال است. محل نمایش عمارت نوفل لوشاتو تهران و از ۱۹ خرداد ساعت ۲۱ خواهد بود.
امید است تمام انارکی هایی که ساکن تهران هستند از این هنرمند جوان حمایت کنند.
- رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر انارک اعلام نمود که تامین کپسول ایران گاز مورد مصرف اهالی محترم مقرون به صرفه نبوده و افزایش قیمت یا عدم تحویل آن را بدنبال خواهد داشت. لذا در جلسه مورخ 98/02/15 با حضور بخشدار و شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر به منظور رفاه حال اهالی محترم برای تامین کپسول گاز تشکیل گردید، مقرر شد تعداد یکصدعدد کپسول به صورت امانی تهیه و در اختیار متصدی توزیع قرار گیرد.
خواهشمند است اهالی محترم عنایت نموده و جهت حل این مشکل هر خانواده حداقل یک کپسول به صورت امانی تحویل شورای شهر نموده و رسید تحویل نمایند تا تعداد کپسولهای در اختیار به حد نصاب رسیده و مشکل تامین کپسول گاز مرتفع گردد. در صورت عدم تامین کپسول مورد نظر افزایش قیمت را در پی خواهد داشت.
- مراسم عزاداری و سوگواری شب و روز شهادت امیرالمومنین، ساقی کوثر حضرت امام علی(ع) با حضور زنجیرزنان هیئت حضرت ابوالفضل انارک و لیالی قدر با شکوه تمام و شرکت پرشور اهالی در حسینیه و مسجد جامع انارک برگزار شد.
- به گزارش شرکت فرآوری پارسیان سپهرانارک با مدیریت جدید در شرف بهره برداری و آغاز به کار مجدد، جهت تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود از افراد بومی جویای کار دعوت به همکاری می نماید. اولویت با نیروی انسانی بومی و ساکن شهر انارک می باشد. نیروی مورد نیاز به شرح ذیل می باشد:
1_ نیروی انسانی ماهر اکسترودر  2_ نیروی انسانی ماهر بافندگی
متقاضیان جهت ثبت نام و گزینش استخدام به دفتر شرکت واقع در کارخانه پارسیان سپهر انارک با شماره تماس 46202580_46202782 مراجعه نمایند.
- مراسم روز قدس را با حضور گسترده مردم فهیم ،انقلابی و شهیدپرور. جمعه ساعت۱۰/۳۰ از مسیر میدان ۲۲بهمن - خیابان مکارم تا حسینیه انارک داشتیم.