ناگفته‌های اخبار‌ هفته

انارک نیوز: اخبار ناگفته انارک در هفته جاری از شنبه 25 اسفند ماه 97 تا امروز جمعه دوم فروردین ماه 1398 به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر و توضیح از نتایج جلسات و تصمیم های گرفته شده، به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود. 

- باران و توفان شدید انارک در یکشنبه 26 اسفند ماه را داشتیم که باعث جاری شدن سیل درمسیر مجتمع معدن نخلک تامعدن چاه خربزه شد.
- اوایل هفته واژگونی خودرو ۲۰۶ در محور انارک_ چوپانان، کیلومتر ۵ که بدبختانه در این حادثه دلخراش یک نفر جان خودرا از دست داد. خدا رحمتش کند.
- واژگونی سواری در محور انارک _ چوپانان، کیلومتر ۶ که در ۹۷/۱۲/۲۷ رخ داد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.
- حریق لاستیک تریلر ولوو در محور انارک_ نایین، کیلومتر ۳۵ در ۹۷/۱۲/۲۷ رخ داد که از عوامل ایستگاه آتش نشانی شهرداری انارک تشکر می شود.
- ستاد اسکان مسافرین نوروزی در مدارس شهر انارک با مسئولیت اسکان خانم رضوانه توکلی تشکیل شد.
- حادثه تصادف‌‌‌ جاده ای کیلومتر ۳۹ محور (انارک _ نایین) که در این حادثه واژگونی سواری پژو پارس رخ داد. این حادثه در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد با مصدومیت ۶ نفر بود که به بیمارستان منتقل و بدبختانه یک نفر قوتی داشت. خدا رحمتش کند.
اعضای تیم نجات آقایان روح اله اشکستانی، محمدمیلاد حسینیان و امیرمحمد سعیدی بودند که از تلاش آنان تشکر می شود.
- انحراف به چپ و برخورد با جدول سواری سمند در ۹۷/۱۲/۲۹ در کمربندی انارک_ چوپانان رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت. از عوامل امدادی و جناب آقای عادل زاده ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان که شخصا در این حادثه حضور داشتند تشکر می شود.
- مراسم عرفه به یاد از دست رفتگان 29 اسفندماه بود. یاد و خاطره شان گرامی باد.
- لحظه تحویل سال نو 1398: پنج شنبه 1 فروردین 1398 خورشیدی، ساعت 1 و 28 دقیقه و 27 ثانیه به وقت تهران) (مطابق 14 رجب 1440 ه.ق. و 21 مارس 2019 میلادی). شاد باشید و گذشت روزها به کامتان.
- حضور حاجی فیروزها برای اولین بار در انارک در یکم فروردین ماه 98 که نمادی از شادی و نشاط در بین شهروندان بود.