نوازنده نوجوان موفق سازهای ایرانی از انارک

منصور صادق نژاد انارک نیوز: به نام خالق هنر، نوجوان نوازنده سازهای ایرانی، منصور صادق نژاد متولد تیر ماه ۱۳۸۵ درخانواده ای هنردوست در شهر اصفهان می باشد. 
وی از چهار سالگی، موسیقی را از رهگذر فراگیری کودک (ارف) با سازهای فلوت و بلز، نزد استاد سرکار خانم ندا بیرجندی آغاز نمود. پس از گذراندن این دوره درسن ۵ سالگی ساز تنبک را به عنوان نخستین ساز تخصصی خود انتخاب و بیش از هفت سال در محضر استاد سید محمدجعفر قاضی عسگر، فراگیری این ساز کوبه ای را ادامه داد.
در مردادماه ۱۳۹۶ ساز تار را به عنوان دومین ساز تخصصی خود انتخاب و نخست به مدت یک سال در محضر استاد امیرعلی صمدانی شروع به کار و از آن پس تاکنون، درمحضر استاد حمیدرضا حسن پور مشغول به فراگیری این ساز مهم موسیقی ایرانی می باشد.
این هنرمند نوجوان موفق به دریافت مجوز ورود به مدرسه هنرهای زیبا و موسیقی اصفهان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ گردیده و از مهرماه ۱۳۹۷ در حال ادامه تحصیلات خود به عنوان هنرجوی موسیقی پایه هفتم این مدرسه می باشد.
ازاهم افتخارات این هنرمند نوجوان درساز تنبک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
۱- کسب مقام سوم کشور در نهمین جشنواره ملی موسیقی جوان (شهریور ۱۳۹۴ تهران)
۲- کسب مقام ویژه درجشنواره سازهای کوبه ای ضرب اصول (بهمن ۱۳۹۴ تهران)
۳- کسب مقام اول کشور در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان (شهریور ۱۳۹۵ تهران)
۴- برگزیده برتر در بخش تکنوازی در پنجمین همایش موسیقی اصفهان ترنم زنده رود (اردیبهشت ۱۳۹۷ اصفهان)
۵- کسب مقام دوم کشور در دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان (شهریور ۱۳۹۷ تهران)
امسال دهم فروردین ماه شاهد هنرنمایی ایشان در جشن میلاد حضرت علی (ع) در انارک در سالن ورزشی شهرداری انارک بودیم که تحسین تماشاچیان را به همراه داشت.
برایش توفیق ادامه این راه و حضور هر چه بیشتر در صحنه های هنری ایران و جهان را خواستاریم.