دمیدن در سرنا از سر گشاد آن!

انارک نیوز: در شهرها قاعدتاً برای هر حفاری از قبیل آب، برق و گاز بایستی با شهرداری توافق و سپس اقدام به آن کرد. پس از آن هم طبق توافق، شهرداری نسبت به دریافت هزینه ترمیم و آسفالت سریعتر خیابان و معابر عبور عمل می کند. 
اینک ماهها از حفاری گذرگاه ها، خیابانها و کوچه های انارک برای لوله کشی گاز گذشته و پیمانکار رفته و با پیمانکار جدید برای آسفالت قرارداد بسته شده اما همچنان در محل های پر رفت و آمد و گذر سالمندان انارک پس از گذشت چندین ماه ناظر انباشت خاک و فرورفتگی حفاری ها می باشیم که مردم را گرفتار کرده است. 
انتظار می رود برای رفاه مردم ابتدا محل های پر رفت و آمد و دردسر ساز برای عبور و مرور افراد پیاده و ماشین ها سد  معبر رفع گردد و برای سهولت اهالی هر چه زودتر وضعیت آسفالت به حالت قبل برگردد و به مرور جاهای کم رفت وآمد مد نظر قرار گیرد. 
اما فعلاً در انارک عکس این ماجرا را شاهدیم و آسفالت از محلی شروع شده که در رفت و آمد عمومی تأثیر کمتری دارد و موجب نارضایتی اکثریت اهالی سالمند گردیده است.
امید است با پیگیری مسئولین شهری این روند بر عکس و مردم بتوانند در محیطی به دور از گرد و غبار و فرورفتگی ها شاهد امنیت عبور و مرور بدون ترس از افتادن حرکت نمایند.