یادواره شهدای روستای چوپانان برگزار شد


همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای روستای چوپانان از توابع شهرستان نایین با حضور بخشدار انارک، سرپرست بنیاد،نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهید پرور روستا برگزار گردید.
به گزارش ایثار اصفهان، همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای روستای چوپانان از توابع شهرستان نایین با  حضور سلمان بخشدار انارک، اشکستانی سرپرست بنیاد،نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهید پرور روستا برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام توکل با اشاره به این که یادواره شهدا یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست و شهدا عصاره همه این فضیلت‌ها هستند گفت: حراست و حفاظت از خون شهدا وظیفه ذاتی و اصلی ماست و رسالت ما در زمان حاضر نسبت به شهدا بسیار سنگین و خطیر است و باید به شهدا و خانواده‌های آن‌ها به گونه‌ای پرداخته شود که نسل جوان و نوجوان با شهدا بیش از پیش آشنا شوند.
وی با بیان اینکه ما در قبال خون شهدا، ایثارگری‌ های رزمندگان، جانبازان و آزادگان مسئول هستیم و وظیفه داریم با جان و دل به وصایای شهدا عمل کنیم، گفت: شهدا در این یادواره‌ها ناظر بر کار ما هستند، بالاترین حسن برنامه‌ها این است که مسیر را به ما نشان می‌دهد.
ایشان با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و امامین انقلاب است که امروز به یک فرهنگ برجسته تبدیل شده است.
(۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹ - کد مطلب : ۴۰۲۹۵۴)