مشارکت خیران نیکوکار استان اصفهان در ۲۸ پروژه داوطلبی هلال‌احمر

مشارکت خیران نیکوکار استان اصفهان در ۲۸ پروژه داوطلبی هلال‌احمر

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از خدمات نقدی و غیرنقدی خیران نیکوکار استان اصفهان در ۲۸ پروژه داوطلبی به ارزش چهار میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال در نیمه اول اسفندماه سال ۱۳۹۹ خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کمک خیران نیکوکار در ۲۸ پروژه داوطلبی، اظهار کرد: خیران نیکوکار استان اصفهان در تعامل با شعب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در قالب ۲۸ پروژه داوطلبی در نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۹ مشارکت داشته‌اند.

وی با بیان ارزش ریالی این پروژه‌ها، افزود: بالغ بر چهار میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال ارزش این پروژه‌ها بوده که شامل اهدای سه میلیارد ریال جهت تکمیل ساختمان پایگاه امداد و نجات تیران وکرون، اهدای موکت و فرش و دستگاه تنیس روی میز به پایگاه امدادی دامنه در شهرستانفریدن بوده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان، تاکید کرد: علاوه بر این موارد کمک به تجهیز آمبولانس پایگاه امداد و نجات انارک، اهدای تجهیزات پزشکی به خانه هلال روستای حسن‌آباد مبارکه، اهدای تجهیزات پزشکی شامل تخت برقی، تشک، کپسول اکسیژن و ویلچر در شهرستان‌های تیران و کرون و گلپایگان و مبارکه از خدمات این پروژه‌های داوطلبی بوده است.
متقی خاطرنشان کرد: این ۲۸ پروژه داوطلبی که با مشارکت خیران استان اصفهان انجام شد شامل اهدای بسته‌های غذایی در شهرستان‌های نائین، خوانسار، فریدونشهر، پرداخت هزینه‌های دارو و درمان و خدمات فیزیوتراپی در شهرستان‌های خوانسار،برخوار،فریدن و مبارکه، اهدای پوشاک به سرای سالمندان نائین، اهدای ۱۰۰ عدد سیم کارت به دانش‌آموزان نیازمند روستای بلان و کمال آباد و اهدای لوازم خانگی بوده است.
(کد خبر 490766 ـ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲)