اتفاقی عجیب در جاده زواره به انارک/ یک تصادف و دو آتش‌سوزی

شب گذشته و صبح امروز رخ داد: تصادف شب گذشته تانکر حاوی مواد کربنات با پل قطار در جاده زواره به انارک پس از 12 ساعت دوباره حادثه آفرید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، مهدی ناجی پیش از ظهر امروز درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی در جاده زواره به انارک اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 12، تانکر حاوی مواد کربنات که به سمت مشهد در حال حرکت بود با پل قطار در جاده زواره به انارک برخورد می‌کند و دچار آتش‌سوزی می‌شود. وی افزود: به دلیل آتش‌سوزی شدید تانکر، ماموران بعد از یک ساعت توانستند پیکر بی‌جان راننده ماشین را خارج کنند.
مسؤول روابط عمومی بیمارستان اردستان تصریح کرد: همچنین ساعت 11 امروز ماشین پژو 405 براثر موادی که از شب گذشته بر زمین جامانده بود و پاک‌سازی نشده بود ،دچار آتش‌سوزی می‌شود و دو نفر مصدوم شدند. وی با بیان این که مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند، افزود: این جاده دارای دوپیچ حادثه‌ساز و عرض خیلی کم است و اخیرا در آن 5 نفر کشته‌ شده‌اند همچنین زائرین مشهد مقدس از این جاده تردد می‌کنند. 
به گزارش خبرنگار فارس از اردستان، این جاده شهرستان اردستان را به شهرستان نائین متصل می‌کند و اکثر مردم شهرستان، از این جاده به مشهد مقدس سفر می‌کنند که نیازمند بررسی و رفع خطر از سوی مسؤولان است.
(تاریخ: ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳کدخبر: ۱۳۹۶۰۵۱۳۰۰۰۴۴۱)