تعدادی از پروژه های شاخص شهرستان نایین افتتاح گردید

 

به مناسبت هفته دولت  و با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تعدادی از پروژه های شاخص شهرستان نایین افتتاح گردید

به مناسبت هفته دولت و با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تعدادی از پروژه های شاخص شهرستان نایین افتتاح گردیددر دومین روز از هفته دولت اقامتگاه بوم گردی خان نشین ،اقامتگاه بوم گردی خان بقایی نایینی و ساختمان راهدار خانه انارک در شهرستان نایین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

با حضور دکتر قاضی عسگر معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ،مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی اقامتگاه بوم گردی خان نشین ،اقامتگاه بوم گردی خان بقایی نایینی و ساختمان راهدار خانه انارک در شهرستان نایین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. دکتر قاضی عسگر در ابتدای ورود به شهرستان نایین با حضور در گلزار شهدای نایین و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سفر خود به شهرستان نایین را آغاز و در ادامه پروژه های مذکور با حضور ایشان و مسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. همپنین دکتر قاضی عسگر از شرکت های توسعه عمران،کاشی نایین ،آرافن ،آراد فن و آوا فن و پروژه در حال ساخت اقامتگاه سنتی کاروانسرای مشجری انارک و پروژه پخش سیلاب جهت کشت گیاهان دارویی و درختان مثمر و غیر مثمر توسط بخش خصوصی در بخش انارک نیز بازدید نمود. شایان ذکر است اقامتگاه بوم گردی خان نشین با اعتباری بالغ بریک میلیارد و هفتصد میلیون تومان توسط بخش خصوصی و همچنین اقامتگاه بوم گردی خان بقایی نایینی با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت و ساختمان راهدار خانه انارک نیز با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید که در مجموع برای این ۳پروژه اعتباری  بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه گردیده است.

شایان ذکر است در مجموع در هفته دولت ۴۰ پروژه در حوزه های میراث فرهنگی ،مخابرات،جهاد کشاورزی کمیته امداد امام خمینی (ره) ،دهیاری ها ،شرکت نفت،امور برق ،راه داری و حمل و نقل جاده ای ،راه و شهرسازی و صنعت ،معدن و تجارت  با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به غیر از اعتبارات ارزی به برخی واحد های صنعتی در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

(فرمانداری شهرستان نایین - ۹۹/۰۶/۰۳)