دستگیری 6 سوداگر مرگ با 119 کیلو تریاک و هروئین

فرمانده انتظامي شهرستان نائين از کشف بيش از 119کيلو مواد مخدر از نوع تریاک و هروئين و دستگیری 6 سوداگر مرگ در عملیات ماموران این فرماندهی خبرداد. 
سرهنگ "ايرج کاکاوند "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پاسگاه چوپانان با همکاري عوامل يگان تکاوري استان و کلانتري 14 فرماندهي انتظامي بخش انارک شب گذشته در يک عمليات پليسی موفق شدند، 3 خودروی سواری "رانا" ،"سانتافه" و "ام وي ام" که قصد انتقال محموله مواد مخدر به اصفهان داشتند را شناسایی و متوقف کنند.
وي افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروها از آن ها بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 100کيلو و320گرم ترياک و 18کيلو و955گرم هروئين از داخل خودروی "ام وی ام" کشف شد.
اين مقام انتظامي با بیان اینکه 2 خودروی دیگر به عنوان راه پاک کن خودروی حامل مواد افیونی عمل می کردند، گفت: در اين عمليات در مجموع 6 سوداگر مرگ دستگير و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحویل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نائين خاطرنشان كرد: ماموران این فرماندهی با اشرافيت اطلاعاتي به طور شبانه روز تلاش می کنند و امروز بحمد اله شاهد هستیم که مسیرهای استان براي سوداگران مرگ و ديگر برهم زنندگان امنيت نا امن شده است.
(1398/6/6 - 12:6:0)