برگزاری جلسه انجمن کارآفرینان شهرستان نایین در شرکت پودر انارک

این جلسه با حضور حضور حجت الاسلام والمسلمین سجادی امام جمعه نایین ، پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ،جمالی فرماندار شهرستان نایین ،بخشدار و شهردار انارک ،اعضای انجمن کارافرینان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان نایین در شرکت پودر انارک برگزار گردید.
در این جلسه مسئولین ضمن استماع نظرات و پیشنهادات و مشکلات کارآفرینان در خصوص مسایل و مشکلات موجود قول پیگیری دادند.نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه عنوان نمود تمام تلاش خود را برای حل مشکلات صنایع و معادن شهرستان به کار گرفته ایم و در همین راستا به زودی شاهد حضور وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان های نایین و خور و بیابانک خواهیم بود.
پورافرانی با اشاره به برخی مشکلات کشور افزود در راستای اصلاح برخی قوانین نیز در حال مذاکرات و اقداماتی در مجلس شورای اسلامی برای تسهیل در سرمایه گذاری هستیم.
جمالی فرماندار شهرستان نایین نیز با اشاره به مشکلات شدیدی که دولت تدبیر و امید در ابتدای کار خود با آن مواجه بود عنوان نمود در پایان دولت دهم و زمانی که دولت یازدهم آغاز به کار نمود با تورم و رکود شدیدی در کشور مواجه بودیم که دولت گام به گام در جهت حل این مشکلات اقدام نمود و در صنایع خودرو سازی نیز موفقیت هایی حاصل شد . جمالی در ادامه افزود امید واریم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بتوانیم بدعهدی های استکبار جهانی به ویژه آمریکا را پس از برجام که باعث برخی مشکلات برای کشور گردیده پشت سر بگذاریم .جمالی در پایان ابراز امید واری نمود با مدیریت جدید در استان و تاکید استاندار محترم اصفهان مبنی بر حذف بوروکراسی اداری دست و پا گیر در بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی  شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم.
لازم به ذکر است پیش از این جلسه توسط مسئولین از کارخانه مسکنی و شرکت پودر انارک و همچنین طرح کشت گیاهان دارویی در بخش انارک بازدید به عمل آمد.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹)