نيروی هوايی ارتش با بمب های 2 هزار پوندی ليزری اهدافش را منهدم کرد

نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در سومين روز از ششمين رزمايش فدائيان حريم ولايت با استفاده از بمب هاي ۲ هزار پوندي ليزري سي سي جي اهداف خود را مورد اصابت قرار داد و منهدم كرد.
به گزارش خبرنگار دفاعي ايرنا، اميرسرتيپ دوم خلبان مسعود روزخوش سخنگوي اين رزمايش گفت: در اين مرحله از رزمايش جنگنده هاي اف هفت با استفاده از بمب هاي بهينه سازي شده اهداف فرضي خود را روي باند پروازي منطقه نبرد بمباران و منهدم كردند. وي اظهاركرد:خلبانان با بهره گيري از تجربيات خلبانان و پيشكسوتان هشت سال دفاع مقدس و با بهره گيري از خودباوري و ايمان به توانمندي نسل جوان امروز نسل جديد با موفقيت در چنين رزمايش هايي شركت مي كنند.
ششمين رزمايش اقتدار هوايي فدائيان حريم ولايت كه از روز دوشنبه در منطقه عملياتي انارك اصفهان با حضور فرماندهان كشوري و لشكري آغاز شده است هم اكنون با انجام عمليات هاي مختلف پروازي ادامه دارد. در اين رزمايش سه روزه انواع هواپيماهاي شكاري رهگير، شكاري بمب افكن، ترابري نيمه سنگين و سبك، هواپيماهاي ارتباطي و شناسايي، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشي از توان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي در صيانت و دفاع از حريم هوايي ميهن اسلامي به نمايش گذاشته مي شود.
(۱۲:۲۱ - ۲۸/۰۷/۱۳۹۵ :خبر تاريخ | ۸۲۲۷۲۶۱۹ :خبر كد)