چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش" از شنبه سی ام تا آدینه ششم دی ماه 98 به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
- ارتباط مستقیم اهالی با شورا در محل شهرداری انجام شد ولی نتیجه چه بود؟، توسعه وبرنامه ریزی منطقه محروم انارک چگونه است؟چه کسی پاسخگو است؟

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
1- کاشت درخت و درختچه در قطعات فضای سبز در بلوار فرهنگ باحضور مهندس سبحانی نسب شهردار انارک و آقای بقایی نیا عضو شورای اسلامی شهر انارک.
2- اجتماع جمعی از شهروندان در شهرداری انارک جهت عنوان کردن مسائل ومشکلات شهر به اعضاء شورای اسلامی.

ج-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- - حمید: طرح شترپروری انارک، پروژه ای که دست اندرکارانش در انتظار تحویل زمین آن می باشند در حالی که طبق آخرین خبر، به دلیل نداشتن آب پایدار رد شده است ولی از پای نخواهیم نشست.
2-  آقای مهدوی: دامداران جهت رفتن به سر گله که در مسیر جاده سیاه کوه و زیر پیوک دامداری دارند مشکلی نیست، برگشت آن باید از آسفالت جاده چوپانان برگردن که جاده یک طرفه است وخطرناک. فکری برای برگشت این قشر بر داشته شود.
3- علی محمدی زاده: سلام و درود بی پایان به فعالان محترم شهر انارک جناب آقای سبحانی شهردار عزیز و اعضای محترم شورای اسلامی شهر انارک که به فکر فضای سبز شهرمان بوده و هستند. وجود فضای سبز و ایجاد فواره آب در کویر نه تنها برای اهالی، بلکه برای مسافرین و رهگذران از انارک نیز بسیار طراوتبخش و دارای اهمیت خواهد بود.

د- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
-

ه- کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین پرانتزها در بالا از انارک نیوز می باشد.