چه؟ (دهم تا شانزدهم شهریور ماه 1403)

"قانون را اقلیت فرادست قدرتمند و ثروتمند برای اجرا توسط فرودستان می نویسند." 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دهم تا شانزدهم شهریور شهریور ماه 1403: 
1- دیدار جمعی از نیکوکاران و خیرین و نیز استاد ابراهیمی در دیدارسرای انارک.
- ناشناس: چرا یک دیدارسرا برای خانمها ایجاد نمی کنن؟
- حمید: 1- دیدارسرا را مردانه یا زنانه نکنید و عمومی باشد. 2- محل مناسب دیگر فرهنگسرای دکتر طاهری می باشد که باید برای عموم باز شود.
- ناشناس: دیدارسرا فعلا هفته ای یک جلسه برای خانمها هیج موردی ندارد. البته هنوز دیدارسرا به کمک خیرین پیشکسوت احتیاج دارد تا کمبودهای لازم فراهم گردد.
- خانم ناشناس: همون دیدارسرا مشترک و مختلط مگه چه اشکالی داره؟ بهترم میشه تبادل نظر صورت گیرد.
- مطلبی نیا: دیدارسرا عمومی است و هفته ۳ روز انشاا.. در آینده نزدیک در اختیار خانم ها قرار خواهد گرفت.
- ناشناس: برای هم اندیشی و مشورت نیازی به روز خاصی نیست و هر روز می تواند بدون محدودیت و بدون تفکیک اقایون و خانمها  انجام شود.
2- ناشناس: آسفالت جاده انارک نایین فوق العاده داغون و در قسمت‌هایی غیراستاندارد آسفالت ریزی شده و سطح اون خیلی بالاتر از آسفالت همجوار هست کافیه یک مرتبه تغییر جهت داده بشه ماشین منحرف و چپ خواهد شد. چرا اقدامی نمی شه؟؟؟
3- استاد ابراهیمی: چه می کنند این چند انارکی اصیل پا به سن گذاشته. دیروز ۱۰۰۰ ریشه  نشاندند تا  از هر آرامگاهی در ارامستان قدیم درختی سربرآورد و امروز برای رفاه حال ساکنان کوی نارسینه پلی آهنین به طول ۹ متر بر مسیل عریض کنار آب انبار حاج‌نرگس تعبیه می کنند.
4- مراسم عزاداری روز بیست و هشتم صفر همراه با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سید محمد هاشمی و عزاداری و زنجیرزنی شب ۲۸ صفر در حسینیه شهدای انارک برگزار شد و در شب آخر ماه صفر ۱۴۰۳ عکس یادگاری گرفتند.
5- موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) انارک جهت خدمات رسانی به زائران حرم امام رضا علیه السلام به همت خیرین و مردم انارک و همکاری ارگان‌ها و نهادهای دولتی در میدان ورودی شهر انارک برپا شد.
6- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم لیلا وثوقی. همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.