مراسم معارفه روحانی مستقر شهر انارک برگزار شد

انارک نیوز - به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان: صبح امروز ۱۱ مرداد ماه با حضور مهندس جباری بخشدار انارک، حجت‌الاسلام محمدی مسئول طرح هجرت شهرستان نایین، اعضای شورای اسلامی، اعضای هیئت امنای مساجد و جمعی از مسئولان محلی شهر انارک مراسم معارفه روحانی مستقر در انارک در محل بخشداری برگزار گردید.

?در این مراسم ابتدا بخشدار انارک ضمن خیر مقدم به روحانیت محترم و تقدیر از پیگیری های مجدانه مسئولین و هیأت امنای مساجد این شهر در خصوص استقرار روحانی دائمی، به معرفی حاج آقا عباسی پرداخت و وی را یکی از مبلغین مجرب و کارآمد در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی برشمرد و امیدوار شد با حضور وی در شهر انارک، گام های فرهنگی موثری با همکاری عموم مردم و مسئولین این شهر برداشته شود.

درادامه مراسم حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت حضور روحانیون در شهرها و روستاها گفت: اثرات فرهنگی و مذهبی  حضور مبلغین در بین مردم و در کنار آنها بسیار سازنده و مطلوب است.
وی افزود درخواست مردم برای حضور روحانی در مساجد و حسینیه ها بیانگر جایگاه علما و روحانیون در میان مردم و جامعه است.

?روحانی جدید مستقر شهر انارک نیز در ادامه به برنامه‌ها و اهداف خود در بخش انارک پرداخت و گفت: حقیر برای ترویج و توسعه تعالیم دینی و فرهنگ اسلامی در شهر انارک تلاش می کنم و در این راستا برنامه‌ها و مراسم مختلفی در ایام و مناسبت های ملی و مذهبی برگزار خواهم کرد.
همچنین در این مراسم بر تعامل و همکاری هیئت امناء مسجد و شورای اسلامی با روحانی جدید در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی و تبلیغی تاکید شد".

#خبرنگار : مهران مطلبی نیا - 12 مرداد 03