چه؟ (دوازدهم تا هجدهم شهریور ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دوازدهم تا هجدهم شهریور ماه 1401 در زیر آمده است. 
1- روابط عمومی بخشداری انارک: عملیات اجرایی بازسازی و لکه گیری مسیر کنارگذر روستایی گردنه زنجیرگاه انارک توسط نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین و راهدارخانه انارک آغاز شد.
- زاهد: مشکل، لکه گیری نیست. مشکل راه حل اصولیست که هر سال شاهد خراب شدن جاده و از بین رفتن آسفالت نباشیم، آن هم جاده ای که این همه در آن تردد صورت می گیرد.
- ناشناس: این لکه گیری ها وقتی اصولی انجام نشود بعد ازمدت کوتاهی از بین رفته و وضعیت جاده به مراتب بدتر  می شود.
- ناشناس: دست تمام دست اندر کاران درد نکنه.
2- انارک نیوز: برپایی موکب حضرت زينب (س) در میدان ورودی شهر انارک جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با همکاری شهرداری و بخشداری و پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران انارک.
3- انارک نیوز: سومین دوره کلاسهای آموزش رانندگی اخذ گواهینامه پایه سوم و موتورسیکلت در شهر انارک با پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری مسئول بهزیستی انارک خانم مهدوی در سالن بهزیستی شهدای انارک برگزار شد.
4- روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نایین: برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص بروز بیماری سالک در معدن سرب نخلک انارک در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین.
5- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم جمیله شبان زاده (دهقانپور) و آقای ابوالفضل سلطانی محمدی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.