چه؟ (1 تا 5 فروردین ماه 1400)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

آغاز چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارهای سال 1401 از یکم تا 5 فروردین ماه در زیر آمده است.
1- انارک نیوز: جشنارک نیلوفری، سوم فرودین ماه، ساعت 16 تا 18 در دره انجیر با حضور گرم همشهریان و دید و بازدید نوروزی انجام شد.
- ناشناس: مردم خودشون اختیار خودشون را دارند و این یک حرکت خودجوش هستش.
2- روابط عمومی شهرداری: شهرداری انارک در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱ در ساعت اداری  آماده دریافت عوارض خودرو می باشد.
ناشناس: این نوع پرداخت برای همشهریان مشکلات زیادی ایجاد می کند و بهتر است هر چه سریع تر به سستم پرداخت الکترونیکی مجهز شود تا بدون مراجعه به شهرداری از هر جای ایران قابل پرداخت باشد .
3-  انارک نیوز: پس از مدتها اول فروردین 1401 موزه مردم شناسی انارک بازگشایی شد.
- انارک نیوز: چندین نوبت، محور انارک _ نایین و بالعکس به دلیل توفان شن مسدود و مسافران نوروزی با هماهنگی شهرداری و هیات امنا مساجد در مسجد جامع چهارده معصوم و حسینیه انارک اسکان داده شدند.
- انارک نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک با مهندس فیروزی پور فرماندار جدید و جناب سرهنگ کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین در انارک دیدار و گفتگو کردند.
- انارک نیوز: مسئول ایستگاه آتش‌نشانی و ایمنی انارک گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور چوپانان - انارک دو نفر در دم فوت و دو نفر مصدوم شدند. همچنین در حادثه واژگونی دیگر، متاسفانه ۲ مصدوم و ۱ کشته  داشت.
4- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند،  اسمی نداریم. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.