چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
دیدگاهها از شنبه بیست و دوم شهریور ماه 99 تا آدینه بیست و هشتم شهریور ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- نصب چراغهای روشنایی بلوار جدیدالتاسیس کوی ناروسینه
2- آسفالت بلوار جدیدالتاسیس کوی ناروسینه
3- راه اندازی اداره برق شهر انارک
4- توسعه پایدار فضای سبز انارک

ب- در آغاز به  "شکوفه های امید" و پاسخ کارگزاران می پردازیم و از آقای نعمتی نایب رییس شورا برای رایحه خدمت سپاسگزاریم.
1- در جلسه دیدار رییس شورای اسلامی شهر و شهردار محترم انارک با جناب آقای مهندس پوربافرانی در خصوص لوله گذاری بلوار جدیدالتاسیس کوی ناروسینه جهت نصب چراغهای روشنایی توافقاتی به عمل آمد.
2- به خواست خدا پس از حل این مشکل زمینه  آسفالت خیابان مزبور جهت رفاه همشهریان گرامی نیز مهیا گردد.
3- در راستای پیگیری این شورا در جهت اسکان و راه اندازی اداره برق شهر انارک که قبلا مکاتباتی با خانم آزاد نماینده محترم  و جناب نصرتی فرماندار شهرستان صورت پذیرفت ریاست محترم اداره برق شهرستان عنوان داشتند به امید خدا در آینده ی نه چندان دور اداره برق انارک مجددا دایر می گردد.
4- برای توسعه پایدار فضای سبز انارک، توسط شهرداری در پروژه احداث آب انبار5000 مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز، 2500 متر لوله گذاری شد.

پ- اینک به خبر و مژده می پردازیم:
- نمایشگاه عکس مسجد 14 معصوم علیهاسلام شهرک انارک برگزار شد. عکس از مراسم افتتاحیه، کلنگ زنی، مراحل ساخت و ... از 22 شهریور لغایت 28 شهریور بود.
- شهردار با نظر و تاکید شورای شهر بلوارهای کوی ناروسینه را یکی بنام شهید صیاد شیرازی و بلواری دیگر را به نام شهید سردارسلیمانی نامگذاری کرد و فلکه نماز که به تاکید مکاتبات استانداری و فرماندار اولین میدان را در هرشهر به عنوان میدان نماز نامگذاری ودر مصوبه خود قید نمود.
- جهت ثبت نام در مهد کودک و پیش دبستانی روز شنبه ۹۹.۶.۲۹ ساعت ۱۰ الی ۱۲ به مرکز بهزیستی شهدای انارک مراجعه نمایند.
- به گزارش خانم رضوانه توکلی نماینده آموزش وپرورش انارک با بازگشایی مدارس در اولین روز از سال تحصیلی تعداد ۱۱۰بسته لوازم التحریر در بین کلیه دانش آموزان مدارس انارک از طرف مدیریت محترم شرکت تولید پودر انارک توزیع شد. (خبرنگار: مهران مطلبی نیا)

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.