چه باید کرد؟

 انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
دیدگاهها از شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه 99 تا آدینه نوزدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر می باشد. 

 الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت و کمترین تماس با دیگران انجام شود.
1- وعده تولید ماسک در انارک چه شد؟
2- مضرات تیغ زدن انغوزه و چیدن بی رویه گیاهان محیط پیرامون.
3- چه موقع گاز به خانه ها می رسد؟ 

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
-

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- وعده تولید ماسک در انارک چه شد؟
- آقای حسینی: بیشتر از ده روز قبل قرار شد عزیزان کاری بکنند و ماسک بدوزند و بین عزیزان نیازمند و اداری پخش کنند ولی متاسفانه هیچ خبری از اون عزیزان و اقدامات بعدی نشد. بعد چندین روز چه تعداد ماسک دوختید و پخش کردید ؟! عزیزان این ویروس نه در چند روز و نه در چند ماه آینده از بین نمی ره. فقد خواستم بگم هی نگین انارک بدبخته انارک بیچاره هست و هیچکس هیچ کاری براش نمی کنه. فی الواقع خودمون هیچ کاری نمی کنیم.
2- مضرات تیغ زدن انغوزه و چیدن بی رویه گیاهان محیط پیرامون.
- آقای حسینی: واویلااااااا نوشته حمله مردم در چیدن گیاهان و عکس ریواس رو گذاشته. خلاصه که کجان اون عزیزانی که می گفتند تیغ زدن انغوزه زیانی نداره. اینهم گزارش یک اداره معتبر. تازه انغوزه  برگهای بزرگش رو میکنند و کسی کمتر تیغ و برگهای کوچک رو می کنه. من که دیدم برخی فقد برای خوردن در محل چندتا تیرش رو کندند که اونهم تازه کوچک و نرمهاش رو کندند و بقیه رو‌گذاشتند رشد کنه.
3- چه موقع گاز به خانه ها می رسد؟
- ناشناس: گاز انارک چه شد. به کجارسید؟ از کی کنتور نصب می کنن و گاز به خونه ها می رسه؟
- آقای رشیدی: عید فطر کدوم سال؟!!!! 

ت- به "نمک خوردن و نمکدان را شکستن" می رسیم:
-

ث- پاسخ به "نمک خورها و نمکدان شکنان":
-

ج: بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم. از آقای علیرضا بقائی نیا عضو شورای اسلامی انارک که پاسخ داده اند سپاسگزاریم.
در حال حاضر تمامی دستگاها خریداری و نصب شده است. تا دوهفته در حال تست می باشد. به امید خدا قرارشده عید فطر یعنی تا بیست روز دیگر شعله گاز در انارک روشن گردد. اتفاقا اقای بخشدار هم که پیگیر بودن قول عید فطر رادادن. 

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.