چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه بیست و یکم تا آدینه بیست و هفتم دی ماه 98 به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است": 
- ایستگاه هواشناسی انارک جه شد؟

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
-

پ-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- مهندس زاهد: انارک ایستگاه  هواشناسی نداره اما در کنار نیروگاه برق قدیم یک ایستگاه مربوط به سازمان آب منطقه ای داریم که چندین دستگاه  هواشناسی به سبک قدیم در آن قرار داره که باران سنج نیز دارد و اطلاعات آورده شده از این ایستگاه گرفته می شه.
2- آقای حسینی: به یاد دارم در سالهای نه چندان دور  در کنار مدرسه راهنمایی پسرانه تقریبا دستگاه های کامل هواشناسی بود. حتی در فرودگاه انارک هم ظرفی بود که میزان بارش باران رو اندازه گیری می کردیم. در تابستانها درجه هوای شهرهای استان اعلام می شه و فقد انارک اسمی ازش نمیاد،  زمستانها هم هیچ اسمی از هیچ چیز انارک نیست. وقتی امکانات کاملی داشتیم و از دست دادیم یعنی کوتاهی آدمهای مدعی.
3- آقای مطلبی: ایستگاه هواشناسی انارک تا حدودی پیگیری شده ولی به علت نبودن جای مناسب و نبودن زمین جهت نصب دستگاهها دیگر اجرا نشد. حتی مقداری بودجه هم برای این کار در نظر گرفته شد.
4- ناشناس: نبود زمین تو انارک،این همه زمین!

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
-

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین پرانتزها در بالا از انارک نیوز می باشد.