ناگفته‌های اخبار‌ هفته

انارک نیوز: اخبار ناگفته انارک در هفته جاری از شنبه 22 دی ماه تا امروز بیست و هشتم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر و توضیح از نتایج جلسات و تصمیم های گرفته شده، به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود.

- جلسه بررسی مسائل و مشکلات برقرسانی به دامداریهای حومه شهر انارک در محل بخشداری برگزار گردید. در این جلسه که با حضور آقایان تاجمیری بخشدار انارک، مهندس پوربافرانی مدیر امور برق شهرستان نایین و مهندس وفایی سرپرست آبفای شهری انارک برگزار شد مشکلات برقرسانی به واحدهای مذکور بررسی و تصمیماتی به منظور مرتفع نمودن مشکلات و خدمت رسانی به این تولیدکنندگان عزیز اتخاذ گردید. پس از جلسه از محلهای مورد نظر نیز بازدید به عمل آمد.
- بازدید آقایان تاجمیری بخشدار انارک، سبحانی نسب شهردار جدید انارک، اعضای شورای اسلامی شهر و نماینده انجمن انارکیها از سالن ورزشی شهرداری انجام شد. در این بازدید که با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات انجام شد تصمیماتی در راستای ارتقای کاربری و استفاده بهینه و حداکثری از پتانسیل های سالن مذکور اتخاذ گردید.
- به مناسبت سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت مقام پرستار از پزشک؛ پرستاران و نیروهای خدوم و زحمتکش مرکز بهداشتی درمانی انارک تجلیل بعمل آمد. با حضور آقایان تاجمیری بخشدار؛ سبحانی نسب شهردار، جناب سرهنگ فریدنی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نایین؛ فرماندهی کلانتری بخش انارک، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سیدی امام جماعت و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل و میرزایی عضو شورای اسلامی شهر انارک با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از خدمات پزشک، پرستاران‌ و پرسنل مرکز بهداشتی درمانی انارک قدردانی گردید.
- بازدید آقایان مهندس تاجمیری بخشدار انارک، سبحانی نسب شهردار، شفیعی عضو شورای اسلامی شهر، شفیعی نماینده انجمن انارکیها و مطلبی نیا جانشین فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهر انارک از روند فعالیت معدن و فراوری مس مجتمع فراوری مس مسکنی را داشتیم که در این بازدید مسائل و مشکلات فعالیت های مجتمع و نیروهای کارگری بررسی و تصمیماتی در راستای مرتفع نمودن مشکلات اتخاذ گردید.
- بررسی وضعیت اراضی و معابر شهر انارک با حضور آقایان مهندس عقدایی ریاست محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین و سبحانی نسب شهردار انارک انجام شد. در این دیدار از اراضی کارگاهی ، تجاری،مسکونی و معابر سطح شهر بازدید به عمل آمد و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ گردید.
- حضور آقای دکتر زارع نژاد ریاست محترم اداره هواشناسی شهرستان نایین در محل شهرداری و پیگیری احداث ایستگاه خودکار هواشناسی در شهر انارک به عمل آمد.
- حضور آقای عرب بافرانی در محل مسجد چهارده معصوم (ع) و بیان توضیحاتی در مورد قرض الحسنه مردمیاری و اشتغالزایی با حضور اعضای شورای پایگاه مسلم بن عقیل، شورای اسلامی شهر انارک و جمعی از شهروندان انارکی انجام شد.