پيامی از آقای رحيم پور انارکی يکی از کانديداهای مجلس هشتم در نايين

انارک نیوز- امروز ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ به دنبال مطلبی در گوگل می گشتم که چشمم به این خبر قدیمی افتاد و حیفم آمد آن را با شما در میان نگذارم.
در آن دوران اصولگرا و اصلاح طلب حسابی غوغا می کردند.

بچه کویر
۱۳ سال پیش

سلام بر شما،
به نظر غمگين و منتظر به نظر می رسيد. شايد بهتر باشد قبل از از دست رفتن فرصت ها فکری ديگر کنيم و به جای کاسه چه کنم چه کنم دست گرفتن به دنبال جايگزين مناسبی بگرديم. شايد فردا خيلی دير باشد!
خيلی هم به دنبال وعده وعيدها نباشيد ولی با پرسش هايتان زمينه فکری و برنامه های عملی آنها را بپرسيد. ببينيد هزينه تبليغات را از کجا آورده اند؟ آيا در هرم قدرت جائی داشته اند و از توان خود در چه راهی استفاده کرده اند؟ آيا منظورشان از خدمت چيست؟
اصولاْ هرکس همانقدر که فکرش می رسد می تواند در اطرافش تغييرات ایجاد نماید. نااميد نباشيد و بدانيد هميشه راه ديگری هم وجود دارد که شايد از راه های که ما قبلاْ انديشيده ايم کارساز تر باشد. فقط به آنچه داريد قانع نباشيد و راه های جديد را هم امتحان نمائيد که هميشه نيازها زمينه ساز پيشرفت ها بوده اند.
با سپاس - حميد رحيم پور انارکی

بچه کویر: باسلام

ممنون از پیامتان آقای پورانارکی
آقای پور انارکی ما تا ۱۴ اسفند هیچگونه برنامه ای نداریم وفعلا تمام فعالیتمان حمایت ازاصلاح طلبان به خصوص مهندس رضوی وآقای مقیمی می باشدودر نایین به هیچ گزینه دیگری فکر نمی کنیم شمادر پیامتان به این گزینه اشاره کرده اید که بنده غمگین ومنتظر ونا امیدم اما من غمگین نیستم آنهایی باید ناراحت وغمگین باشند که روزی باید برای کارهایشان دربرابر خدا ومردم جوابگو باشند امادرست حدس زدید من منتظرم نه فقط من همه ما منتطریم که آقا مهدی(عج) ظهور کند واین همه بدی وبی عدالتی را از روی زمین بردارد.در قسمتی دیگر از پیامتان به راههای جدید اشاره کرده اید در مورد فکرها کارها وراههای نو شما چه اندیشه ای دارید؟ دلیل کاندید شدن شما چه بوده است؟ شما بافکرتان اطرافتان راتا چه میزان می توانید تغییر دهید؟ شما برای مردم منطقه چه پیشرفتی رابه ارمغان خواهید اورد؟  ومن نا امید نیستم شماهم نا امید نباشیدچون ناامیدی از گناهان کبیره است.   

حمید رحیم پور انارکی
با سلام و تشکر از چاپ پيام اينجانب اجازه دهيد خط فکری و برنامه هايم را در هنگام انتخابات خدمتتان عرض نمايم تا به تبليغات قبل از انتخابات نپرداخته باشم. کوتاه اينکه آن چيزی نيست جز آوردن لبخند شادی بر لب بچه های کوير از زن و مرد، دختر و پسر از رضايت و برچيدن فقر از دامان کوير که مايه اکثر بدبختی های جامعه می باشد. اين محقق نمی شود مگر با ياری شما.
با سپاس - حميد رحيم پور انارکي