خیّر

انارک نیوز - خیّرین خوش نیت با دلی صاف و نیتی پاک خواهان کمک به همشهریان و فقط همشهریان در انارک هستند ولی دیده شده اموال تحویلی از جای دیگر و یا منافعش برای افراد خاصی قبا شده است.
دیده می شود افراد مختلف، خواهان کمک خیّرین هستند که گاهی دیده می شود برای جنسی مشخص و با یک نام می باشد و خیّرین را دچار سردرگمی می کند که کمک مالی یا جنسی را بایستی به کدامین نفر داد؟ و یا همزمان چندین نفر خواهان کمک به یک فرد برای دستگاهی خاص می باشند اما از چند و چون قیمت و وجه موردنیاز بی خبر می مانند یا به محض مطرح کردن، خیّری دیگر عنوان می نماید آخرین نفر بوده است که کمک نقدی را انجام داده و فهمیده دیگر به وجهی نیاز نبوده پس کمک بعدی برای چه موردی دریافت شده است؟
برای این گونه کمکها بایستی با وسواس زیاد میزان وجه درخواستی برای دستگاه یا لوازم و مواد مصرفی تخمین زده شود و به محض تأمین آن دریافت کمک متوقف شود و با کمترین قیمت خریداری شود و دریافت کننده و مصرف کننده نهایی معلوم گردد.
اینک مرکز خدمات جامع سلامت انارک جهت بهبود خدمت رسانی به همشهریان و کاهش نیاز همشهریان به مراجعه به دیگر مراکز خدمات درمانی کشور در این دوران شیوع بحرانی کرونا، اعلام نیاز برای اقلام زیر را نموده است:

1- اکسیژن (کپسول 20 لیتری و بیشتر)
2- مایع ضدعفونی کننده دست
3- الکل
4- دستگاه سمپاش دستی 8 لیتری مرکز سلامت انارک
5- دستگاه سمپاش دستی 5 لیتری پایگاه اورژانس جاده ای انارک
6- پالس اکسی متر انگشتی
7- دستگاه نوار قلب زونکر 12 لید
همچنین برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز مرکز نیز برآورد هزینه بالای 4 میلیون تومان شده است.

اینک دست نیاز به سوی شما همشهریان گرامی دراز شده است تا با کمکهای فکری و عملی هرچند ناچیز ولی ارزشمند خود در جهت تأمین مالی، کمترین قیمت برای مناسب ترین مورد و راهکاری که استفاده عمومی برای همشهریان انارک را تضمین نماید، نواقص مرکز برطرف گردد.

اینک همشهری گرامی آقای محمدعلی نعمتی انارکی قبول زحمت نموده است و با هماهنگی کامل با مرکز خدمات جامع سلامت انارک نسبت به جمع آوری کمکهای مردمی اقدام نموده است. میزان کمکهای نقدی جمع آوری شده تاکنون به شرح زیر است:

1- آقای علی یزدانی وخانواده 4 میلیون تومان
2- آقای دکتر الیاس شمسی 4 میلیون تومان
3- آقای جواد محمدی زاده و خانواده (نوبت اول) 3 میلیون تومان و (نوبت دوم) خانواده خدایی 3 میلیون تومان و مجموعاً 6 میلیون تومان
4- آقای مسعود صفایی 200 هزارتومان

واریزی ها به طور شفاف، مرتباً به اطلاع دوستان خواهد رسید و در پایان گزارش منابع مالی وخرید تجهیزات و اقلام جهت بهداری انارک از طریق همین سایت و کانال تلگرامی "انارک نیوز" به اطلاع خواهد رسید.

دوستانی که مایل به کمک برای این امر خداپسندانه و مورد انتفاع تمامی همشهریان می باشند می توانند با آقای محمدعلی نعمتی انارکی با شماره همراه 09130334701 تماس و به شماره حساب 6037997340499541 بانک ملی انارک بنام خودشان واریز نمایند.

امید است در آینده نزدیک شاهد جمع آوری متمرکز کمکهای مردمی باشیم تا منابع و مصارف مشخص و شفاف برای همگان اعلام و خرید پاره پاره از بین برود. 
خداوند ارواح تمامی خیّرین گرامی را بیامرزد و با زنده ماندن نام آنان در خلد برین جاودان بمانند. اینک با توشه ای کوچک، اجری عظیم برای خود و خانواده خود حاصل نماییم.
الهی آمین.