زنان جامعه با ولایت پذیری حرکت انبیا را ادامه دهند

نماینده مردم نایین در مجلس با تاکید بر ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زنان جامعه باید با ولایت پذیری حرکت انبیا را ادامه دهند.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امام خمینی (ره) جمله کلیدی داشتند که ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است، در واقع ما با این ولایت پذیری می توانیم حرکتی که انبیا شروع کردند را ادامه دهیم. طبیعتا الگوی زنان، حضرت فاطمه زهرا (س) است که در همان زمان خودش و فضایی که امام علی (ع) به امامت رسیدند با خطبه های خودشان تمام حمایت هایش را از امام عصر خود داشتند. ما باید در تمام زمینه ها از رفتار، منش و اخلاق حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کنیم.
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این فضا برای همه باز شده است و همه می توانیم از این فضا استفاده کنیم، این بستگی به خودمان دارد که چه مقدار از این فضا استفاده کنیم. همه با ادامه دادن حرکت انبیا و حرکت الهی و با ولایت پذیری می توانیم این مسیر را به صورت روشن ادامه دهیم.
وی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و در زمان خودشان با خطبه ها توانستند ولایت مداری خودشان را نشان دهند و زنان ما نیز باید با الگوبرداری از این دو بزرگوار و در عمل ولایت داری شان را کسب کنند. خیلی کشورها و افراد و گروه ها جمهوری اسلامی ایران را به این محکوم می کنند که به زنان فضای رشد و بالندگی نمی دهد در صورتی که فضا برای فعالیت های سیاسی و اجتماعی زنان در ایران باز و مساعد است و زنان ما با الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی ابعاد زندگی شان در مسیر حرکت انبیا حرکت می کنند.
(۱۴۰۱/۸/۲۷ - ۰۹:۴۴ شناسه خبر :۱۲۳۱۵۱۹)