دولت با همت و حرکت جهادی و انقلابی به تعهدات خود پایبند است

دولت با همت و حرکت جهادی و انقلابی به تعهدات خود پایبند است نماینده دولت در نایین با اشاره به انباشتگی کارهای انجام نشده در دولت قبل گفت: با همت و حرکت جهادی و انقلابی دولت جدید، تمام این کارها در حال انجام شدن است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین گفت: شهرستان نایین با سه شهر بافران، انارک و نایین و دو بخش مرکزی و انارک، بالای ۲۰۰ روستا دارد که از دولت قبل انباشته‌ای از کارهای انجام نشده وجود دارد.

وی افزود: با همت و حرکت جهادی و انقلابی دولت جدید، تمام این کارها در حال انجام شدن است و باید گفت این دولت به تعهدات خود عمل می‌کند.

فیروزی تصریح کرد: نه تنها می‌خواهیم پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم بلکه گشایش‌های نو ایجاد خواهد شد و به آینده کشور بسیار امیدوار هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل تنها چیزی که دنبال میشد عدم توجه و رسیدگی به مشکلات مردم بود، گفت: آقای رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفت فروش نفت نداشتیم همچنین آن مقداری را هم که می‌فروختیم نمی‌توانستیم پولش را جابجا کنیم و پول‌های‌مان تقریباً بلوکه شده بود.

فرماندار شهرستان نایین حضور حجت‌الاسلام محمد مطهرخو را بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری ایشان در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود و افزود: درایت و اشرافیت شما به مباحث روز، تبیین کننده و ترویج دهنده ارزش‌های دینی و انقلابی و پایه وحدت بین مردم و جوانان شهرستان خواهد شد.

جهاد تبیین لازمه فرماندهی قرارگاه فرهنگی 

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن، جهاد تبیین را لازمه فرماندهی قرارگاه فرهنگی عنوان نمود. 

الهام آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک ضمن عرض خوش‌آمدگویی به حجت الاسلام محمد مطهرخو، بیان کرد: شهرستان نایین شهر آیت الله میرزای نایینی با قدمتی بسیار طولانی، مردمی ولایت‌مدار، زحمتکش و تلاشگر و با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالا است که قطعا حضور شما امام جمعه تلاشگر و جهادی با رویکردی بسیار ارزشی، منشأ خیر و برکت در شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری که نماز جمعه را یک قرارگاه تعبیر کردند، تصریح کرد: قرارگاهی که در گذشته در جنگ‌های نظامی بود امروز در جبهه فرهنگی و معنوی و جنگ سیاسی است و نماز جمعه یک قرارگاه تقوا،ایمان، اخلاق و بصیرت است که نقش مهم و بسیار تاثیرگزاری دارد.

وی افزود: فرماندهی این قرارگاه فرهنگی، امام جمعه است و هدف از این قرارگاه باید رویکرد جهاد تبیین باشد، همانطور که انبیا مسائل دینی و جهان اسلام را تبیین می‌کردند اکنون این نقش بر عهده ائمه جمعه است.

نماینده مجلس خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه محور انسجام و وحدت است و باید در نماز جمعه این امر مهم تحقق پیدا کند.
(شناسه : 3960 - 10 شهریور 1401 - 9:56)