جلسات پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان به صورت هفتگی برگزار می‌شود 

میریان اقدام ملی اصفهان بمنظور تسریع امور و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای از طريق ارتباط ویدئو کنفرانس در محل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در ادامه جلسات هفتگی رفع مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، صبح امروز جلسه ویدئوکنفراسی به ریاست سیدمسعود میریان رئیس اداره تشکلهای حرفه‌ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان با حضور رؤسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های نائین، فریدن و فریدونشهر در محل این اداره‌کل برگزار شد.  

در ابتدا رؤسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش تفصیلی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، مسائل و مشکلات پیش رو را بیان کردند.  

رئیس اداره تشکلهای حرفه ای و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان ضمن استماع نظرات حاضر در جلسه به ارائه راهکارهای مرتبط با طرح اقدام ملی استان در جهت پیشبرد هر چه سریعتر اهداف پرداخت و از رؤسای ادارات خواستار تلاش مضاعف در جهت نیل به اهداف طرح اقدام ملی شد.  

وی طی گفت‌وگو با کارشناس خبر در خصوص وضعیت طرح اقدام ملی شهرستان نایین اظهار کرد: اجرای این طرح در شهرستان نایین در دو محل نائین و انارک انجام می‌پذیرد که در نایین تعداد ۳۰۰ واحد و در انارک تعداد ۶۴ واحد جهت طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است. 
(۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸)