چه؟ (هشتم تا چهاردهم بهمن ماه 1401)

"فاصله بهشت و جهنم، به اندازه یه انتخابه." 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از هشتم تا چهاردهم بهمن ماه 1401 در زیر آمده است. 
1- اعضای هیات مدیره صندوق خیریه مشترک انارک: تقدیر و تشکر از خیرین گرانقدر از جمله مهندس فریبرز کافی انارکی جهت ياد بود فرزند خردسالش شادروان پارسا کافی، یادبود مرحوم نادر برادران انارکی، دکتر منصور کلباسی، خانواده محترم مرحوم حسین اناری انارکی و مرحومه جمیله مهدوی.
2- انارک نیوز: مراسم زنگ انقلاب و گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) در شهر انارک برگزار شد.
3- انارک نیوز: معاون گردشگری استان اعلام کرد که نظارت بر مراکز اقامتی نائین و انارک برای تعیین درجه‌بندی پایان یافت.
4- روابط عمومی شهرداری: برخورد تریلر حمل گاز با تریلر حامل سنگ معدنی در گردنه زنجیرگاه که تریلر حمل گاز دچار حریق شده و عوامل ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انارک با دو دستگاه خودرو اطفا و یک دستگاه تانکر حمل آب پشتیبان به محل حادثه اعزام و با توجه به حریق بالای کشنده با تدابیر لازم نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به مخزن جلوگیری بعمل آمده و حریق اطفا شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
-در خصوص جانمایی و افتتاح پاسگاه محیط بانی در قسمتی از مجموعه دفتر پست شهری با نظر مساعد مدیران محترم در مرحله اجرا قرار گرفت و در آینده شاهد فعالیت این مجموعه در بخش انارک خواهیم بود.
- تخصیص یک دستگاه بکهو لودر به صورت رایگان به شهرداری انارک.
5- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم معصومه جلالپور، آقایان محمود نجفیان و حاج رحمت اله زاهدیه. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.