چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه بیست و نهم آبان ماه 1400 تا آدینه پنجم آذر ماه در زیر آمده است.

1- دستهای مهربانی و سازندگی انارک: خانواده محترم شیروانی عزیز، هزینه مراسم سالگرد مادر خود را به عنوان کمک به تهیه وسیله خانگی جهت کمک به نیازمند تقدیم نمودند. امید است این حرکت خداپسندانه که برای مصرف احسان در کمک به نیازمندان انجام گردیده است مانند اقدامات خیرین درگذشته مقبول درگاه الهی واقع و سرمشق سایرین قرار گیرد.
2- پایگاه بسیج مسلم بن عقیل انارک: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، گلزار مطهر شهدا در شهر انارک غبارروبی، گلباران و عطرافشانی و یادواره شهدای شهر انارک با سخنرانی جناب سرهنگ الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین در حسینیه انارک انجام شد.
3- رسانه آزاد: خودروی خانم دکتر آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در محور نایین به انارک واژگون شد و نماینده و سرنشینان در صحت و سلامت هستند.
4- انارک نیوز: بازدید شهردار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر از کتابخانه علی بن الموسی الرضا انارک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی.
- روابط عمومی شهرداری: دیدار مهندس خیابانی شهردار انارک به همراه رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر انارک با معاونت محترم‌ سازمان انرژی اتمی ایران.
- روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نایین: بازديد از مجتمع های خدماتی و رفاهی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بین راهی واقع در شهر انارک و روستای چوپانان.
5 - یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند. آقایان  محمد آذرنیا و  محمد رفیع. یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.