چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه هفدهم مهرماه 1400 تا آدینه بیست وسوم مهرماه در زیر آمده است. 

1- ناشناس: (در رابطه با نصب مجسمه دست بریده و انار) ای کاش طراح محترم اثر دقت می کرد و به جای مچ قطع شده مچ را از آجرهای زیر بیرون می آورد که خیلی زیباتر می‌شد. از طرف خیابون بازار نمای قشنگی نداره. از نظر آجرکاری و اجرای نما بخصوص نوع آجر بکار برده شده به هیچ عنوان اصول معماری بکار برده نشده. یکی مثل همین المان را در شهرداری هم نصب کردن.- آقای میرزائی: شورای دوره پنجم که این طرح پیشنهاد شد عرض کردم بهتره حالت دست تغییر کنه و مچ دست به سمت زمین باشه چون به اینصورت مثل دست قطع شده است اتفاقا جناب شهردار هم استقبال نمودند اما نمیدونم چرا همون دست اجرا شد.
2- روابط عمومی شهرداری: دیدار مهندس انصاری ریاست محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین با مهندس خیابانی شهردار انارک.
- ناشناس: اگر تصمیمی در مورد جاده کنارگذر روستایی اتخاذ شده است لطفا اطلاع رسانی شود تا ما هم در این شادی شریک باشیم.
- روابط عمومی شهرداری: ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون اخذ گواهینامه رانندگی در شهر انارک تا تاریخ ۱۴۰۰.۷.۳۰ تمدید شد.
3- انارک نیوز: دیدار فرماندهی نیروی انتظامی انارک با خانواده شهید ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی.
- پایگاه بسیج مسلم بن عقیل انارک: به مناسبت هفته نیروی انتظامی گلزارشهدا و یادمان شهدای نیروی انتظامی شهر انارک غبار روبی شد.
4- انارک نیوز: مناطق شرقی استان اصفهان در زمستان سوخت دوم و جایگزین داشته باشند!
- ناشناس: سهمیه نفت که بخاطر اشتراک گاز باطل شده دنبال کرث و گوله شتر باید بریم به این میگن پیشرفت.
5- ناشناس: واقعا متاسفم برای آنهایی که ندانسته در راه سرمایه گذاران سنگ می ندازن و بعد خودشون میان و از بیکاری شاکی می شن.
- مهندس لوکی: در مورد کارخانه آجر آژند واگذاری اولیه مربوط به قبل از واگذاریهای مرغداری و دامداری بوده و در واگذاریهای انجام شده تمام اصول و فاصله گذاری ها توسط جهاد کشاورزی و استانداردهای محیط زیست رعایت شده است. در خصوص آلایندگی و تاثیر مخرب ریزگردهای حاصل از فعالیت کارخانه ها خوشبختانه با وجود فیلتر‌های بسیار پیشرفته که در صورت نیاز، دستگاههای ذیربط مجری را ملزم به استفاده از اون می‌کنند جای نگرانی ندارد. قصاص قبل از جنایت کار پسندیده ای نیست.
6- یادی هم بکنیم از کسانی که دیگر در میان ما نیستند. خانم فردوس کافی انارکی (مادر شهید زمانی زاده). یادش به خیر و خدا بیامرزدشان.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.