چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه 16 مردادماه 1400 تا آدینه 22 ام در زیر آمده است.  

1- آقای مطلبی نیا: از اولویت های انارک در حال حاضر، پیگیری زمین و مسکن انارک می باشد‌ که پیشنهاد داده شده به شورای جدید جهت پیگیری.
2- ناشناس: مگه درروز چند دفعه برق باید قطع بشه لطفا اطلاع رسانی کنید.
- آقای کافی: اداره برق شهرستان باید جدول خاموشی ها را اطلاع رسانی کنه.
3- انارک نیوز/ مطلبی نیا: ورود کاروان پیاده انصارالحسین به شهر انارک که با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان نایین فراخوان عمومی برای استقبال صورت نگرفت.
4- ناشناس: فقط ماهی ۱بار ((مرغ سهمیه ای)) می شه گرفت؟
- مرغ فروشی عامری: دوهفته ای یک بار می شه مرغ خرید.
5- روابط عمومی پایگاه بسیج انارک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه شهید مطهری شهرستان نایین با شهردار و اعضای شورای اسلامی انارک در محل شهرداری دیدار کردند. در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی، مدیران مدارس، فرماندهان پایگاه بسیج برادران و خواهران، نماینده خیرین انارکی و بسیجیان حضور داشتند. در این دیدار جناب سرهنگ الیاسی از خانواده شهید علیرضا صمدی و‌ پایگاه های بسیج خواهران و برادران و محل آموزش بسیجیان علیه اغتشاشگران بازدید به عمل آورد.
- ناشناس: جناب سرهنگ ماسک نزده و خیلی شیک، تو ایام این مدل کرونا، همه کنار هم.
6- انارک نیوز: مهندس محمد آزاد «دبیر کارگروه آبخیزداری و آبخوانداری کانون جهادگران جهاد سازندگی»: پروژه پخش سیلاب در 5 کیلومتری غرب انارک به وسعت دویست هکتار اجرا شده که در آن گل محمدی و پسته و گیاهان دارویی کشت شده و به محصول رسیده است.
7- انارک نیوز: یادی هم از چند تنی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم ها عذری صفاری و عصمت محمدی. خدا بیامرزدشان و یادشان گرامی باد.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.