چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه 9 مردادماه 1400 تا آدینه 15 ام در زیر آمده است. 

1- ناشناس: راستی پیگیری جاده کنارگذر زنجیرگاه که طومار تهیه شد و ارسال شد به کجا رسیده آیا جوابی دریافت شده است؟
- خانم زاهد: شما یکی از چندین مشکلات انارک را مطرح کردید که البته این مشکل مربوط به بخشداری و نهایتا اداره راه است ولی امیدواریم با پیگری اعضای گرامی شورا، بخشداری هم تکانی به خودش بدهد و این مشکل را  اصولی و کاربردی به سرانجام  برساند.
2- آقای کافی: راستی احداث هواشناشی، باز گشایی دوباره موزه، بازگشایی  خیریه امام رضا، جاده کنار گذر، ترمیم آسفالت جاده اسماعیلان به کجا انجامید؟
3- ناشناس: مشکل اصلی سروصدای شبانه سگ هاست که باعث آزار و بی خوابی شبانه می شه. گاهی همسایه ای به این سگ ها غذا می ده و سگ ها در همون محل می مونن و شب تا صبح صدا می دن و باعث آزار اهالی اون محل می شن.
4- رویدادهای انارک: به اطلاع می رساند پذیرش بیماران در مرکز خدمات جامع سلامت شهری انارک (درمانگاه) فقط با ارائه کارت ملی یا صفحه اول دفترچه بیمه صورت می پذیرد.
5- انارک نیوز: جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر انارک روز پنجشنبه   ۱۴۰۰.۵.۱۴ در محل فرمانداری شهرستان نایین برگزار شد. در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر انارک، آقایان محسن اناری، علیرضا بقایی نیا و غلامرضا جلیلی را به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی شورا انتخاب نمودند. آقای ابراهیم زاهد و خانم مهوش اسمعیل زاده از دیگر اعضای 5 نفره می باشند. در همین روز با برگزاری اولین جلسه اعضای شورای اسلامی در محل شورای اسلامی انارک به اتفاق آراء مهندس ابوالقاسم خیابانی را به عنوان شهردار انارک در پست خود ابقا نمودند.
- خانم زاهد: همشهریان عزیز بیایید و در این دوره از  شروع شورای  اسلامی شهر، خواسته های به حق شهرمان را عنوان کرده و از اعضای محترم شورای جدید بخواهیم در برابر آنها (خواسته ها) پاسخگو باشند. من به تنهایی  اگر می خواستم مشکلات انارک را ذکر کنم، مثنوی هفتاد من می شد اما نمی دانم که چرا هیچکدام از همشهریان رغبت به عنوان کردن مشکلات ندارند؟ آیا علتش می تواند این باشد که چون  بارها مطرح شده و جواب نگرفته اند، سرخورده شده اند ؟؟؟ ومصداق این مثل شده اند که "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه به جایی نرسد فریاد است".
- ناشناس: هر ۳ ماه گزارش کار بدهند. ما اینجا مشکلات را مطرح و لیست می کنیم ولی چه کسی مسئول اجرا و پیگیری هست؟
- خانم زاهد: مطمئن باشید خوانده می شود و به گوش مسئولان می رسد ولی اینکه چه کسی مسئول پیگیری است؟ فکر کنم نمایندگان انتخاب شده یعنی اعضای محترم شورا هستند. انشاءا.. با بازتاب دوباره مسائل در کانال و سایت انارک نیوز، این بار با پیگیری اعضای محترم شورا از مسئولان، مشکلات به نحو اصولی برطرف شود.
6- ناشناس: جاده انارک به نائین آسفالت خیلی خراب است که مربوط به اداره راه می باشد  ولی مشکل قصابی و زمین های شهرک که واگذار شده و بدون استفاده مانده، میوه فروشی و زیباسازی خیابان بازار و ایجاد محوطه مناسب پشت حصار برای نشستن بازنشستگان محترم. به امید خدا و همیاری همشهریان عزیز باعث آبادانی شهر انارک که لیاقتش بهترینها است باشیم.
7- انارک نیوز: یادی هم از چند تنی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان و خانم ها محمدرضا زاهدی، طیبه یزدانفر، فرنگیس پورحیدری، منصور پاکنژاد و همسر خانم مهین رحیمی پور و حسن صمدی. خدا بیامرزدشان و یادشان گرامی باد.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.