اخبار‌ تکمیلی انارک

انارک نیوز - اخبار تکمیلی و گزیده کوتاه دیدگاهها درباره انارک از شنبه سیزدهم مهرماه 98 تا آدینه نوزدهم به شرح زیر می باشد. 

الف- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم: 
1- در سخنرانی جناب سروان محمدی نژاد فرماندهی نیروی انتظامی بخش انارک به مناسبت هفته نیروی انتظامی درمسجد چهارده معصوم انارک ضمن تبریک گفتن هفته نیروی انتظامی توصیه هایی را در مورد سرقت و آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری را برای نمازگزاران بیان نمود.
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی آقایان تاجمیری بخشدار انارک، حجت الاسلام والمسلمین سیدی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج انارک و مهندس سبحانی نسب شهردار انارک ضمن حضور در یادمان شهدای نیروی انتظامی و قرائت فاتحه و اهدای گل و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای حریم امنیت در فرماندهی انتظامی بخش انارک حضور و این هفته مقدس را به فرماندهی و نیروهای انتظامی تحت امر تبریک و از زحمات و خدمات ایشان در بخش تقدیر و تشکر بعمل آوردند. همچنین بازدید نونهالان مهد کودک بهزیستی انارک از مرکز کلانتری ۱۴ انارک به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد.
2- حضور مهندس سبحانی نسب شهردار، سروان محمدی نژاد فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای اسلامی انارک درجشن روز جهانی کودک درمهد کودک بهزیستی انارک که سبحانی نسب ضمن تبریک به کودکان این مهد از مربیان و مسئول مهد کودک تقدیر و تشکر نمودند.
3- به مناسبت روز جهانی پست آقایان تاجمیری بخشدار انارک، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سیدی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج انارک و مهندس سبحانی نسب شهردار انارک با حضور در دفتر پست شهر انارک این روز را به آقای بقایی نیا مسئول پست انارک تبریک و از زحمات و خدمات ایشان در راستای خدمت رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
4- احداث موکب حضرت زینب (س) در میدان ورودی شهر انارک جهت خدمات رسانی به زائران کربلا به مناسبت اربعین حسینی که این موکب با همکاری موکب رسالت آسمانی اصفهان و شهرداری و بخشداری انارک انجام و توسط تعدادی از خادمان امام حسین (ع) اداره و روزانه به ۳۰۰ زائر کربلا خدمات رسانی می کنند.
5- از آنانی که جهت کارخانه آجرآژند انارک وجهی داده بودند و در سالهای اخیر آنرا دریافت ننموده اند خواهشمند است با در دست داشتن قبض واریزی و برگه رسید آن به آقای جعفر زاهد مراجعه نمایند. قابل ذکر است که پروژه فوق سالهاست تعطیل و پنج هکتار زمین آن در اختیار دولت قرار گرفته است  و هنوز حتی یک سانتیمتر مربع از آن نیز از سوی دولت در اختیار هیچکس قرار نگرفته است.
6- خدمات واکسیناسیون آزمایشگاه دندان پزشکی روزهای دوشنبه در مرکز درمانگاه انارک صورت می پذیرد.
7- نشست مردمی در مورد امور شهر با حضور ریاست و اعضا محترم شورای اسلامی به اتفاق شهردار محترم در روز سه شنبه ۹۸/۷/۱۶ ساعت ۱۷ در ساختمان فرهنگسرا برگزار می گردد.
8- پس از بازدید اولیه از شهر انارک، اولین جلسه تبادل نظر هیات مدیره انجمن انارکیهای مقیم تهران با مدیر شرکت مشاور برای تهیه پیش نویس قرارداد طرح "برنامه عملیاتی اقدام مشترک باز آفرینی شهر انارک" با محوریت گردشگری در محل شرکت توسار برگزار شد. از کلیه عزیزان صاحب نظر و همشهری درخواست می گردد بابت هرگونه نظر و ایده ای در خصوص توسعه شهر، اشتغال و گردشگری آنها را در جریان قرار دهند تا طرح توسط شرکت مشاور نیز بررسی گردد.
9- حضور مهندس زاهدی مدیرعامل شرکت پارسیان سپهر انارک و مهندس فاتحی مدیر کارخانه پارسیان سپهر در بخشداری و دیدار با آقای تاجمیری بخشدار انارک که در این دیدار مسائل و مشکلات بررسی و در خصوص حمایت از تولیدکنندگان و توسعه اشتغال پایدار در بخش بحث و تبادل نظر گردید.

ب-  اینک گزیده و حمع بندی دیدگاه ها و "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- آقای حسینی: مورد سد و گرد و خاک کارگاه سنگ شکن رو هم با مسئولین [نشست مردمی شورای شهر] پیگیری کنید. البته اگر همشهریهای گرامی می بینند کوه درانجیل گرد و خاکش داخل سد میره نباید کوتاه بیان چون مواد منفجره تماماً مواد شیمیایی هست.
- البته [برای انجمن انارکیهای مقیم تهران] باید دید نقشه و برنامه شهرداری و غیره در چی هست تا بشه راهکارهای بهتر رو پیشنهاد داد.
2- خانم فرازی: آیا سارق و اموال کارخانه ی آجر پیدا شد؟؟؟
3- خانم زاهد: تا این ساعت از میلیونها تومان اموال و پنجره های آلومینیومی [کارخانه آجر] که به سرقت رفته  هنوز حتی یک ریال آن هم برگردانده نشده است.
- امیدوارم مسئله کوه دره انجیر هم در این جلسه [نشست مردمی شورای شهر] به همراه دیگر مسائل مورد بررسی قرار گیرد.
- [پس از نشست شورا] آیا هیچ عکس و فیلمی از این نشست گرفته نشده است؟
4- آقای ترابی: باید پرسید چند نفر [در نشست شورا] شرکت کردن؟

ج- در اینجا با عنوان شیرین"شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم که نداشتیم.

د- کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین [ ] از انارک نیوز می باشد.