ناگفته‌های اخبار‌ هفته

انارک نیوز: اخبار ناگفته انارک در هفته قبل از شنبه 15 دی ماه تا دیروز بیست و یکم به شرح زیر می باشد. 
- جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به پروژه احداث باند دوم محور نایین _ انارک در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین برگزار گردید. در این جلسه که با حضور آقای تاجمیری بخشدار انارک، مهندس عقدایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، مهندس پوربافرانی مدیر امور برق شهرستان و نماینده فرمانداری برگزار شد، تصمیماتی در راستای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات و اتمام و افتتاح پروژه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اتخاذ و به تصویب رسید.
- بازدید آقای تاجمیری بخشدار انارک از مرکز بهداشتی درمانی شهر انارک را داشتیم که در این بازدید برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در خصوص آماده سازی مرکز مذکور جهت حضور تیم متخصصان و پزشکان ارتش جمهوری اسلامی معمول و دستوراتی به منظور پیگیری صادر گردید.
- حضور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در بخشداری و دیدار با آقای تاجمیری بخشدار انارک را نیز داشتیم که در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه زیست محیطی بخش به ویژه مسائل مربوط به مجتمع دامداری کشت آرمه بررسی و تصمیماتی به منظور مرتفع نمودن مشکلات و تسریع در امور اتخاذ گردید.
- شاهد بارش باران در انارک بودیم.
- ویزیت بیماران توسط پزشکان متخصص ارتش جمهوری اسلامی امروز درمرکز خدمات جامع سلامت انارک انجام شد. طبق آمار گرفته شده از این مرکز 500 نفر توسط این پزشکان مورد درمان قرار گرفته اند.
در این روز بازدید بخشدار انارک جناب آقای تاجمیری، نائب رئیس شواری انارک آقای بقایی نیا و سرپرست تیم پزشکی ارتش دکتر حقیقی از محل استفرار تیم پزشکی ارتش در مرکز  خدمات جامع سلامت انارک بر روند خدمات رسانی به شهروندان انارکی به عمل آمد که تقدیر و تشکر از ازاین تیم پزشکی را به همراه داشت.