شادی دبیرستان شهیدمطهری انارک پس از آسفالت محوطه آن

انارک نیوز: آقای سید کمال فاطمی محمدی مدیر دبیرستان شهید مطهری انارک، امروز 15 دی ماه 1397 از آسفالت محوطه خاکی، مشکل دار بودن دیوارهای پیرامون آن و بخاری های نفتی می گویند.
ابتدا پیام آقای سید کمال فاطمی محمدی مدیر دبیرستان شهید مطهری پس از آسفالت هفته پیش محوطه دبیرستان در زیر آمده است. 
حیاط دبیرستان شهید مطهری خاکی بود و دانش آموزان در یک محیط غیر بهداشتی و کثیف زنگ تفریح را سپری می کردند و حال با تلاش مسئولین بزرگوار زمین حیاط دبیرستان آسفالت شده است. 
به همین منظور اینجانب سید کمال فاطمی محمدی از طرف خود و دانش آموزان این دبیرستان از زحمات و پیگیری های فرماندار محترم شهرستان نایین جناب آقای جمالی، بخشدار گرانقدر، مردمی و دلسوز برادر تاجمیری، جناب آقای مهندس امینی مدیرعامل کارخانه آسفالت سازی، برادر گرامی رجب شفیعی که بخاطر عارضه ی قلبی در بستر بیماری هستند و شفای عاجل ایشان را از خداوند منان خواهانیم و همچنین کارمندان عزیز و دلسوز شهرداری مخصوصا آقای ثابتی و آقای خلیل زاده و .... ، شورای شهر انارک، برادر گرانقدر جناب آقای مهندس حمید رحیم پور که از ابتدا مثل یک برادر در انعکاس اخبار این دبیرستان در کنار ما بودند و تمامی عزیزانی که شاید اسم آنها از قلم افتاده باشد صمیمانه تشکر می نمایم گر چه زبان از بیان اَجر اینگونه خدمات قاصر است. 

آقای سید کمال فاطمی محمدی در ادامه اظهار نمودند: قسمتی از دیوارهای دور این مدرسه در حال فروریزی است و احتمال خطر جانی آن بالاست.
همچنین سیستم گرمایش آموزشگاه بخاری نفتی است که متاسفانه پرخطر می باشد و امیدوارم خیّرین عزیزی که می‌خواهند باقی الصالحات برای آینده خود ذخیره نمایند و مسئولین محترمی که در حوزه کاری خود امکان خدمت رسانی به مکانهای آموزشی را دارند، خدمت به این آموزشگاه را در اولویت قرار دهند تا خدای ناکرده شاهد حوادث ناگواری چون اتفاقاتی که در کردستان و زاهدان قلب ملت را جریحه دار نمود، نباشیم.

از توضیحات ایشان و همکاری تمام عزیزانی که باعث این حرکت در محیط فرهنگی گردیدند، کمال تشکر را داریم و امیدواریم دیگر مسئولین نیز مسائل و مشکلات حوزه خود را در اختیار ما قرار دهند تا اهالی محترم و انارک دوستان را در جریان آن قرار دهیم.