بازدید فرماندار شهرستان نایین از پروژه باند دوم جاده نایین - انارک

فرماندار ،معاونت فرماندار ،بخشدار انارک و رییس اداره راه و شهرسازی نایین از پروژه ۱۵۰واحدی مسکن نایین ، قطعه دوم باند دوم جاده نایین - انارک و جاده انارک - زواره بازدید نمودند.
محمود جمالی فرماندار شهرستان نایین در حاشیه بازدید از پروژه باند دوم جاده نایین - انارک افزود با توجه به آغاز آسفالت ریزی مسیر ۲۰ کیلومتری این جاده، درهفته های آتی شاهد دو بانده شدن بیش از ۵۰ کیلومتر از مسیر نایین - انارک که از لحاظ تردد زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و کاهش تصادفات جاده ای حایز اهمیت می باشد خواهیم بود .
فرماندار شهرستان نایین همچنین در بازدید از جاده انارک - زواره با اشاره به اینکه این جاده نیاز مبرم به شانه سازی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی دارد خاطر نشان کرد با پیگیری های نماینده محترم مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و  ۲۰۰ میلیون تومان بودجه اختصاص داده خواهد شد. جمالی افزود همچنین با صحبت هایی که با  جانشین فرماندهی پایگاه هوایی شهید ابوعطا انارک  انجام گردید مقرر شد بامساعدت مالی نیروی هوایی ارتش با توجه به اینکه حدود ۴۰ کیلومتر از این مسیر در کنار پایگاه نیروی هوایی انارک می باشد  شاهد بهسازی و کاهش تصادفات جاده ای در این مسیر باشیم.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۹۶/۰۷/۱۶)