انصراف طباطبایی از کاندیداتوری انتخابات مجلس

سیدحمیدرضا طباطبایی نایینی، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک با انتشار بیانیه ای، انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک اعلام کرد.
به گزارش سایت خبری شرق اصفهان، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 
به نام خدا
مردم فهیم و شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک
امروز که به یاری حضرت احدیت مفتخر از عمل به سوگندی که در پیشگاه خداوند منان و قرآن کریم و شما مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی یاد نمودم، هستم و در صحنه های مختلف و حوادث سیاسی سال های گذشته بر خط امام(ره) و وفاداری به قانون اساسی و رهبر معظم انقلاب اصرار داشته و دارم؛ مغموم از گذران واپسین روزهای خدمتگزاری به شما خوبان، انصراف خود را از نامزدی در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم و به حکم ادب و خضوع در پیشگاه بزرگوارتان علت این تصمیم را با شما در میان میگذارم که مرا عهدی است که در این مسیر هرگز بی اذن و تائیدتان گام بر نداشته و ندارم.
دوستان خوبم! از آغازین روز ورود به عرصه ی سیاسی حوزه ی انتخابیه، بزرگ ترین وجهه ی همت خود را به تقرب دل های بیکرانتان قرار دادم و از آنجا که حس میکردم علیرغم تمام کاستی ها و محرومیت ها و قصور ناشی از تقصیرات بشری، در کنار شرایط نامساعد اقتصادی کشور، موفق به زدودن غبار کینه ها و دشمنی های بی ریشه شدم، تصمیم به عدم حضور مجدد در عرصه ی انتخابات پیش رو گرفتم که از بدایت امر حضورم نه سودای قدرت که عطش خدمت ماندگار بود. اما زمانی که بسیاری از شما به هر شکل ممکن تحقق کامل اهدافمان را در گرو تداوم این روند در دوره ی پیش رو دانستید، علیرغم میل باطنی دیگر بار پای به این عرصه گذاردم و در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمودم.
ولی اکنون که حضور متکثر و پرشور شهروندان و آینده سازان این شهرستان ها را از سلیقه های متفاوت در ثبت نام نامزدی مشاهده میکنم،عمیقا بر این باورم که در هدف بزرگمان به توفیقی دست یافته ایم که آن را راه بازگشتی نیست.
امروز هر شهروند نایینی و خوروبیابانکی در هرکجای ایران عزیز ایمان دارد که بدون قرارگرفتن در معرض قضاوت و تهدید و تطمیع صاحبان ثروت و قدرت می تواند شایستگی هایش را به این مردم بزرگ عرضه نماید و این یعنی ما و شما توانستیم.
پس در کمال احترام و فروتنی از این پس ضرورتی برای حضور مجدد در این عرصه احساس نمی کنم و پس از پایان نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در کسوت نمایندگی این مجلس، همه شما بزرگان را به خداوند بزرگ می سپارم و از دوستی ها و راهنمایی هایتان همچون گذشته بهره خواهم جست و تا پایان عمر وام دار محبت ها و اعتمادتان خواهم بود.امیدوارم در پایان دوره ی نمایندگی شرحی از توفیقاتی که با کمک دست های بی ادعا و دل های پاکتان نصیب این دو شهرستان شد به محضرتان عرضه دارم و باردیگر بابت تمام کمبودها و تقصیرات پوزش می طلبم.
سیدحمیدرضا طباطبایی نایینی
خادم مردم شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک در نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی
پنجم دیماه 1394