خدا کند سر هیچ مردی جلوی زن و بچه اش خم نشود!

انارک نیوز - پنجشنبه 17 اسفند ماه 1396 خبری شوکه کننده شنیده شد که باورش سخت بود به ناچار آنرا در حد شایعه دانستم. "کارخانه زیانده شرکت فرآوری پارسیان سپهر، تنها کارخانه صنعتی در انارک به دلیل جلوگیری از افشای رسوایی مدیران قبلی در شرف تعطیلی است. کجایند مسئولان سیاسی شهرستان و بخش انارک؟؟؟؟؟؟"
امروز 19 اسفند ماه پیامی دیگر تحت عنوانی دیگر اما همان محتوا شنیده شد "عیدی خیر نماهای انارکی به مردم محروم انارکی - طی اقدامی خداناپسندانه، جمعی از خیرنماهای انارکی بدلیل حفظ رسوایی سلسله مدیران انتصابی کارخانه فرآوری پارسیان سپهر، بدون هیچ دلیل و توجیه قانونی تعطیلی کارخانه را خواستار شده اند".
گوشم تیز شد که پیام بعدی متأثرم کرد "در شرکت مصوب شده 28 اسفند ماه کارخانه تعطیل شود".
اگر این خبر صحت داشته باشد که امید است در حد شایعه بماند، یک زلزله برای انارک محسوب می شود. مگر شوخی است که تنها کارخانه صنعتی شهر انارک با فعالیت تهیه و تولید پاکت های کاغذی و لمینیت جهت مصارف گوناگون از جمله پاکت های بنتونیتی، باریتی، کربناتی، فروباری و سیمانی و .. پس از چند سال مدیریت های مختلف که تحت نظر سهامداران قدرتمندی بوده اند به تعطیلی کشیده شود آنهم شب عید!
هرچند شنیده شده برخی از کارگران چند ماه است حقوقی دریافت نکرده اند و عیدی و پاداش هم پرداخت نشده است. یادم می آید در هنگام افتتاح صحبت از بکارگیری تا صد نفر نیروی جوان بود که اینک صحبت از این است که این تعداد به سی نفر کاهش یافته است.
آخرین مدیران این شرکت آقایان مجید برادران انارکی (به نمایندگی شرکت سیمان عمران انارک) رئیس هیأت مدیره، محمدعلی فیضی انارکی (شرکت توسعه عمران انارک) نایب رئیس، نماینده شرکت معدنی آهن آجین و آقای غلامحسین سعادتی انارکی مدیرعامل می باشند که سه نفر از آنان انارکی می باشند.
شنیدم چند ماه پیش مقامی در بلندگو گفته که در انارک هیچ کارخانه ای بسته نخواهد شد پس امید است چنین شود.