بحث تعطيلي مدرسه شهر انارك

فرماندار نايين گفت: دولت تمام تلاش خود را براي برگزاري انتخابات پرشور و سالم به كار بسته است.
به گزارش روز سه شنبه ايرنا، سهراب مظفر نجفي فرماندار در جلسه معارفه مدير آموزش و پرورش اين شهرستان با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري مبني بر رعايت بي طرفي مجريان انتخابات، برگزاري انتخابات را نماد تحقق اراده مردم در عرصه مديريت كشور و يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب خواند. وي افزود: امروز دغدغه و وظيفه اصلي مجريان و دولت تدبير و اميد، برگزاري انتخابات حداكثري است و بايد ضمن رعايت بي طرفي، زمينه اجراي دقيق قوانين نيز فراهم شود. نجفي با بيان اينكه با همدلي و همزباني دولت و ملت، حضور حداكثري اقشار مختلف مردم را در انتخابات مي توان رقم زد، تصريح كرد: مسوولان دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان بايد براي حضور حداكثري مردم در دو انتخابات پيش رو تلاش كنند.
فرماندار نايين با اشاره به آغاز روند اجرايي انتخابات از ابتداي هفته جاري خاطرنشان كرد: تعداد زيادي از عزيزان فرهنگي در اجراي انتخابات دخيل هستند و سيستم اجرايي شهرستان را در برگزاري باشكوه اين رويداد كه نشانه مردم سالاري ديني است، ياري مي دهند . وي افزود: از اين عزيزان تقاضا دارم تا مانند گذشته با رعايت بي طرفي و با در نظر گرفتن حق الناس بودن راي مردم، باز هم ما را ياري كنند.
فرماندار نايين در ادامه با اشاره به مشكلات آموزشي و كمبود معلم، بحث تعطيلي مدرسه شهر انارك را به دليل تعداد كم دانش آموزان در اين خطه عنوان كرد . نجفي هشدار داد: اگر ما مدارس را در اين گونه نقاط تعطيل و منحل كنيم بايد براي حفظ كوير به ايجاد پايگاه هاي نظامي در اين مناطق بپردازيم .
در اين جلسه، معاون پژوهشي و مديريت انساني و برنامه ريزي اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان نيز با اشاره به برنامه هاي تدوين شده در دولت گذشته، مشكلات به وجود آمده در حوزه آموزش و پرورش را تبيين و راهكارهايي برون رفت از اين مشكلات را بيان و رويكردهاي مدبرانه در اجراي برنامه هاي آموزش و پرورش در دولت كنوني را خاطرنشان كرد. پناهي گفت: شهرستان نايين از لحاظ رتبه هاي آموزشي و قبولي در آزمون سراسري و ورود به دانشگاه و قبولي ديپلم چند سال متوالي است كه حائز رتبه برتر استان مي شود و افتخار ما در استان ارائه آمارهاي شهرستان نايين در كشور است. در اين مراسم از تلاش هاي احمد قاسمي تقدير و حسين آقابابايي به عنوان رييس جديد آموزش و نايين معرفي شد. آقابابايي كارشناس و مدرس دانشگاه فرهنگيان داراي ۲۶سال سابقه خدمت در آموزش پرورش و منطقه چهار اصفهان است.
(۱۶:۳۹ - ۲۴/۰۹/۱۳۹۴ :خبر تاريخ | ۸۱۸۷۹۴۳۶ :خبر كد)