همدردی با خانواده های فیضی و نجفی

* انالله و انا الیه راجعون *
با کمال تاسف و اندوه خبردار شدیم بانو جواهر فیضی انارکی یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 در اصفهان از میان ما رفت و دیگر آشنایانش لبخند شیرین و نگاه پر از محبت او را نخواهند دید.
بدینوسیله به همه عزیزانش به ویژه دوست گرامی محمدعلی که در سوگ از دست دادن خواهر عزیزتر از جانش نشسته است، تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات برای این مادر دلسوز و مهربان، صبر و طول عمر باعزت همراه با سلامتی و عاقبت خوش برای عزیزانش خواستاریم. با شما دوستان و سروران گرامی فردا در باغ رضوان اصفهان جهت خاکسپاری گرد هم می آییم تا ضمن ابراز تسلیت و آخرین خداحافظی با او، یادش را زنده نگه داریم و با غم عزیزانش شریک شویم. به این امید که مرهمی بر داغ دل این عزیزان عزیز از دست رفته، باشد.
مجلس بزرگداشت سومین روز درگذشت آن شادروان روز چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 از ساعت 9 تا 11 در مسجدالمهدی (عج) خیابان مرداویج اصفهان و مجلس یادبود جمعه 1 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 18 در باغ رضوان قطعه 53 بلوک 2 برگزار می شود. تشریف فرمایی شما سروران گرامی موجب شادی روح ایشان و تسلای خاطر بازماندگان خواهد شد.
انارک نیوز هم به نوبه خود این مصیبت دردناک را به خانواده های فیضی و نجفی و دیگر بستگان تسلیت عرض می نماید و آرزوی مغفرت و آمرزش برای شادروان و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.
 روحش شاد و یادش گرامی باد.