جلسه دید و بازدید انجمن انارکی های مقیم تهران

دیشب شنبه 16 مرداد ماه 1395 جلسه دید و بازدید انجمن انارکی های مقیم تهران از ساعت 19 تا 23 در تالار اداره دارایی تهران پارس تشکیل شد.
ابتدا آقای مهندس حمیدی گزارش فعالیت 15 ساله انجمن را دادند که با حدود 100 نفر تشکیل شد و هدف اصلی ارتباط بین انارکی های مرکز و سمنان، شاهرود، دامغان، اصفهان و گنبد ودرنهایت انارک بوده که موفقیت آمیز می باشد و تاکنون توانسته اند شرکت هایی همچون توسعه و عمران انارک را داشته باشند که 30% سهام شرکت سیمان دلیجان را که پایه اش در انارک بوده را دارد.
از دیگر کارهای انچام شده، ایجاد پمپ بنزین انارک، آسفالت کلیه معابر انارک، لوله کشی و آوردن آب انارک از اصفهان، ساخت بهزیستی با هزینه ای بیش از 400 میلیون تومان، ایجاد خیریه و مرکز فرهنگی است و از آقای شهردار انارک که حضور داشتند خواهان لوله کشی گاز شدند.
در ادامه خانم باقری برای آماده سازی اشین جهت توریسم صحبتی کوتاه داشتند و 8 نفر در این رابطه جایزه کتاب های آقای محمدعلی ابراهیمی را دریافت نمودند. خیر محترم سازنده صندوق قرض الحسنه انارک درباره تجهیز آن و آقایان دکتر کلباسی و دکتر نعمتی از دیگر سخنرانان بودند که شعری از آقای ابراهیمی و مطلبی درباره لزوم حضور پررنگ کارشناسان تحصیلکرده انارک در مطبوعات و ایجاد جو فرهنگی داشتند و خواهان داشتن روزنامه یا هفته نامه شدند.
کنسرت زنده موسیقی اصیل و محلی (غیر انارکی) هم به شادی برگزار و در پایان آقای سرهنگ علیزاده با دو شعر انارکی و آقای بزرگ منش با خوشامد اولیه و تشکر از حضور انارکی ها به صحبت پایان دادند.
ورودی سالن چادر 40 هزار تومان و پذیرایی با شیرینی و شام جوجه کباب بود. تعداد شرکت کنندگان حدود 350 نفر بود.