لزوم حمایت مسئولان از جاده ویژه انارک

مدیر کل بحران استانداری اصفهان از فعالیت های انجام شده در جاده ویژه انارک که مسیر محور مواصلاتی اصفهان به مشهد مقدس است تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، در دیدار مهندس شیشه فروش مدیرکل بحران استانداری اصفهان و مهندس اکبری معاون آبفای استان اصفهان از تلاش ها و فعالیت های انجام شده شهرداری انارک در جهت امداد رسانی به حوادث جاده ای و مسافران طریق الرضا(ع) تجلیل شد. 
در این دیدار که‌ با حضور رییس شورای اسلامی و اعضای هیات رییسه شورای شهر انارک برگزار شد، نقوی شهردار انارک از فعالیت های ویژه و شبانه روزی آتش نشانی انارک برای امدادرسانی به مصدومان و حوادث جاده طریق الرضا خبر داد و اعلام کرد: موقعیت خاص انارک در مسیر زائران امام رضا (ع) نیازمند حمایت ویژه مسئولان است و تجهیز ایستگاه آتش نشانی شهرداری در حقیقت کمک به حفظ جان هموطنان مسافر خواهد بود. شهردار انارک همچنین از آغاز طرح مطالعاتی هدایت و جمع آوری روان آبهای سطح شهر در مواقع بارندگی و استفاده در جهت حفظ فضای سبز شهر خبر داد. 
همچنین لایروبی و بازسازی بخشی از مسیر قنات زرگر آباد، اختصاص بودجه جهت اصلاح ۲۴ کیلومتر از مسیر فاضلاب و آب شهری انارک، اتصال هرچه سریع تر شبکه آب شهری به انشعاب اصلی اصفهان از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.
(۱۳۹۷/۵/۳۰ - ۱۳:۲۹ - شناسه خبر :۷۲۳۱۹۰)