۹۰ در صد جمعيت روستایی شهرستان نایين از گاز طبيعی برخوردارند .

رئيس اداره گاز شهرستان نایين با اشاره به وضعيت گازرسانی در این شهرستان گفت: به جز شهر انارک تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان از گاز طبيعی برخوردارند.
به گزارش ایلنا از اصفهان٬ رسول قرائتی افزود: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف شهرستان در سالهای اخير روند رو به رشدی داشته و در حال حاضر عمليات توسعه گازرسانی در برخی نقاط این شهرستان در دست اجرا است.
قرائتی بيان داشت: بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعيت شهری و نيز ۹۰ درصدی جمعيت روستایی شهرستان نایين از گاز طبيعی امر بسيار مهمی است که با تلاش دسته جمعی محقق شده است. رئيس اداره گاز نایين تصریح کرد: گازرسانی به ۱۵۱ روستا و ۱۸۳ مرغداری در سطح شهرستان انجام شده و مطالعات و چگونگی گازرسانی به بقيه روستاهای باقيمانده در دهستانهای دشتستان٬ بهارستان و کوهستان در حال انجام است.
وی با بيان اینکه تمهيدات لازم به نحوی انجام گرفته که در فصول سرد سال مشکل قطع گاز نداشته باشيم٬ افزود: ترویج فرهنگ استفاده بهينه مصرف گاز طبيعی٬ صرفه جویی و رعایت نکات ایمنی٬ درسسطح شهرستان از طریق مدارس٬ ادارات٬ مساجد٬ حسينيهها و تکایا و... از برنامه های در حال اجرا در اداره گاز نایين است.
شهرستان نایين دارای ۹ هزار و ۷۰۰ انشعاب گاز۱۵ ٬ هزار مشترک خانگی و تجاری۳۵۰ ٬ مشترک صنعتی و کشاورزی است.
(1393/­10/­24, 14:01 ، کد خبر: 242468)