جاده هاي اصفهان به نايين و انارك به خور همچنان حادثه آفرين است

اصفهان - ايرنا - جاده هاي اصفهان به نايين و انارك به خور يكي از جاده هاي استان اصفهان است كه در بازه هاي زماني مختلف شاهد حوادث رانندگي مرگبار و بروز خسارات مالي و جاني سنگيني بوده است . اين مسير كه اصفهان را از طريق جاده طبس به خور به استانهاي سمنان و خراسان جنوبي متصل مي كند، از ابتداي سال جاري تاكنون
شاهد حوادث ناگوار رانندگي بوده است. در پي بروز اين حوادث جمعي از هموطنانمان در اين مسير جان خود را از دست داده و تعدادي ديگر مجروح و يا نقص عضو شده اند. 
... جاده هاي نايين به اصفهان و انارك به خور از مسيرهاي پرحادثه استان اصفهان است كه از ابتداي سالجاري تاكنون هر چند روز ، حادثه مرگباري در آن روي داده است. در آخرين حادثه رانندگي مرگبار در جاده انارك در شرق استان اصفهان كه روز پنجشنبه گذشته رخ داد ، دو نفر كشته و ۶ نفر مصدوم شدند .
برخي از كارشناسان، يك بانده بودن و كم عرض بودن جاده نايين به خور را يكي از عوامل بروز حوادث در اين جاده مي دانند و به گفته آنها بيشترين حوادث در اين مسير، اتفاق افتاده است.
يك شاهد عيني نيز كه بصورت مداوم از خور به اصفهان و بالعكس تردد مي كند، در اين زمينه اظهاركرد : افزون بر كم عرض بودن جاده، تردد زياد خودروهاي سنگين در محور خور به انارك، و سرعت بالاي از عوامل تشديد بروز حوادث در اين جاده است.
(۱۳:۴۰ - ۰۶/۱۰/۱۳۹۳  | ۸۱۴۳۹۷۱۹ :كد)