سیلاب در جاده چوپانان انارک به واژگونی۲دستگاه خودرو منجرشد

 سیلاب در جاده  چوپانان انارک  به واژگونی۲دستگاه خودرو منجرشد

رییس هلال احمر نایین در شرق استان اصفهان گفت: جاری شدن سیلاب در جاده چوپانان به انارک, سبب تخریب جاده اصلی و واژگونی یک دستگاه تریلر و یک وانت نیسان شد.

 محمد زمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در محور چوپانان انارک ( ۳۵ کیلومتر مانده به انارک ) نرسیده به گردنه زنجیرگاه، سیل بخشی از جاده را تخریب کرد.

وی گفت: این سیلاب منجر به واژگونی یک دستگاه تریلر و یک دستگاه نیسان شد که با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر و شهرداری انارک سرنشینان نجات یافتند.

زمانی ادامه داد: تردد از طریق مسیر جایگزین در حال انجام است.

وی  همچنین از امداد رسانی به بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در سیل و آبگرفتگی در محور چوپانان به انارک خبرداد.
رییس هلال احمر نایین گفت: با توجه به از بین رفتن سطح جاده در بخشی از مسیر عوامل امدادی تا پایان عملیات ایمن سازی مسیر توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در صحنه حاضر و خودرو های درگیر را به عبور از مسیر ایمن هدایت می‌کردند.
زمانی بیان کرد: نجاتگران رانندگان خودروهای گرفتار شده در سیل را به محل پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک منتقل و به ۲ نفر از سرنشینان خودروها اسکان دادند.
وی گفت: این عملیات حوالی ساعت ۳ بامداد  با کمک آتش نشانی شهر انارک ، نیروی انتظامی و پلیس راهور  این منطقه به سرانجام رسید.
(۸ اسفند ۱۳۹۸،‏ ۹:۲۴)

کد خبر: 83692941