بهار ۹۸| بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان اصفهان؛ تردد روان است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: هم اکنون شاهد بارش باران در محورهای سمیرم به یاسوج، اصفهان به شهرضا، شهرضا به سمیرم، اردستان به نائین، نائین به انارک و اصفهان به میمه هستیم.

مرضیه فراست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: با توجه به بررسی اخیر دستگاه‌های تردد شمار، آمار کلی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در چهارمین روز از سال جاری حدود یک میلیون و 281 هزار به ثبت رسیده است.

وی افزود: درصد تغییرات ورودی و خروجی وسایل نقلیه نیز از ابتدای طرح تا سومین روز از سال جاری و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 6 درصدی همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان درباره تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان در روز گذشته با تعداد حدود 983 هزار به ثبت رسید و این در حالی است که این آمار در سومین روز از سال جاری برابر با حدود یکصد و 18 هزار بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد خودروهای خروجی در سومین روز از سال جاری با تعداد حدود یکصد و 28 هزار به ثبت رسیده بود، تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان در روز گذشته به تعداد حدود یک میلیون افزایش یافت.

فراست تصریح کرد: هم اکنون شاهد بارش باران در محورهای سمیرم به یاسوج، اصفهان به شهرضا، شهرضا به سمیرم، اردستان به نائین، نائین به انارک و اصفهان به میمه هستیم، در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت ایمن و روان در جریان است.
(۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸)